K A W A N

Wednesday, October 7, 2009

Sibuk


Salam...
Lama da x hantar new post kat sini... Almaklumlah banyak sangat kerja yang perlu disetelkan.. Akhirnya hari ini baru la dapat hantar new post selama berbulan-bulan tak hantar new post.. Nak dijadikan cerita untuk entri kali ni.. Alhamdulillah akhirnya saya telah mendapat sebuah bilik yg cukup selesa untuk menjalankan kerja-kerja saya.. Terima kasih untuk semua pihak yang berusaha.. 

Setelah mendapat office baru ni, kehidupan sehari-hari semakin sibuk dengan reports yang perlu disetlekan secepat yang mungkin.. So tidak ada masa untuk mengupdate post kat blog ni.. Lagipun pada waktu malamnya sudah sibuk melayan Ahlil Nujum punya ramalan di Facebook.. Hehehehehe... Seronok sudah melayan rakan-rakan di Facebook sehinggakan sudah tidak ada masa mengupdate blog ni.. Dulu masih tidak ramai yang tahu pasal Facebook.. Sekarang ini semua pun melalui Facebook... 

So ok la buat masa ini.. Saya hendak menunaikan kewajipan seorang muslimin terlebih dahulu.. Insyallah kalau ada umur yang panjang dan waktu mengizinkan saya akan mengupdate lagi post-post dalam laman blog saya ini.. Semoga berjumpa lagi.. Insyallah.. Assalammualaikum...

1 comment:

Helas木村 said...

sebab x men nujum la aku bnyak dapat buat post wakaka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...