K A W A N

Tuesday, December 20, 2011

Mata Melihat | Mata Menjeling

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.


Kadang-kadang kita hanya mampu melihat..
Kita berdiam.. tapi bukan bermakna kita mengalah..
Tapi kita tawakal dan berserah kepada Allah..
Setelah kita usahakan sebaik-baik mungkin..


p/s:-
Buat rakan-rakan bloggers..
Di kesempatan ini, terdetik hati ini untuk memohon ampun dan maaf andai ada janji-janji yang belum saya tunaikan sepanjangan waktu saya berblogging, maaf juga andai saya pernah terkasar bahasa ketika membalas dan memberi komen di blog saya sendiri mahupun di blog anda masing-masing. Sesungguhnya kekhilafan dan kekurangan itu datangnya dari diri saya sendiri. Semoga Allah mempermudahkan urusan kita semua, sama ada urusan di dunia mahupun di akhirat sana.. Insha'Allah.. Amin..

2 comments:

zati embong said...

berdiam kadang kala lebih bagus.

EB said...

Betul tu Jat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...