K A W A N

Wednesday, September 28, 2011

#WW10 | Wordless Wednesday #10


سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Budak ni rabun tapi... tak ngaku rabun!

Mood: Happy puasa enam dan settle.. Alhamdulillah..


14 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

dia x ngaku rabun
mungkin dia mengaku 'kurang nampak' jer
hihi...

EB said...

@.::: Princess MOMOY :::.
Mcm tu la nmpk gayenye Momoy.. hehehe...

Fay said...

pakai lens la EB.. xde la orang cakap rabun.. :D

EB said...

@Fay
Eb kalau pki lens kamera mmg nampk jelas.. hehehe..
Tp lau pki lens kat mata tu rasa mcm geli pula.. hehehe..

zOeY zAu YaH said...

comel..tp kan best kalau tak rabun kan? huhu

EB said...

@zOeY zAu YaH
Huuu eb x pki spek pn.. Tu speak talent eb.. Masa shoot aritu pnjm.. kbtulan kuasa gajahnya sama dgn mata eb pnya mata.. tu la pasal nmpk gegurl skit spek tu kn..
A'aa btul.. bgs lg kalau x rabun kn..

zati embong said...

oh Eb..kita sama!

EB said...

@zati embong
Hehehe yeke...
Sngt bagus! lalalalala...

Edy Zaidi said...

pakai lens la..jgn pakai spec

Heidi Shafiq said...

hahaha.. boleh pulak mcm tu..

EB said...

@Edy Zaidi
Xpela.. Pasni aku nak buat spek oldskul.. baru cara.. hehehe..

EB said...

@Heidi Shafiq
Hehehehe blh.. Jgn x pcaya.. hehehehe...

Umie Artoqiemie said...

hensem ape budak ni pakai spec.. ^^

EB said...

@Umie Artoqiemie
Hehehe.. Lps ni nak pki spek tp nak bt yg oldskul pnya.. yg besar... hehehe.. bingkai itam..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...