K A W A N

Thursday, November 18, 2010

Migraine

Salam,
Selamat pagi semua..

Huu... Apabila jam yang saya kunci berbunyi pada jam 6.15 pagi, saya pun terjagalah dari tidur yang lena itu... Tapi apabila celik saja mata ini dan bila nak angkat kepala ni dari bantal.. Perrrgghhh sakit gila kepala ni... Terasa berat gila kepala ni hendak diangkat dari bantal.. Tengkuk terasa amat amat berat.. Aduh, napa ni?? Takkan dari semalam tak ok ok lagi... Sakit kepala ini saya mulai rasa daripada malam semalam lagi sebelum saya melelapkan mata.. Kepala ni terasa beratnya mengalahkan 5kg beras.. Aduh... Sakitnya... Napa ni??

Migraine?? Migraine tu apa?? Apa binatangkah migraine ni???
Sakit kepala ini migrainekah?? Argghh... Semalam dalam pening-pening tu boleh lagi saya melantak nescafe pekat.. Lebih kurang selepas 10 minit minum saya mula rasa benda disekeliling saya berpusing-pusing... Saya cuba fokus pada skrin MacBook saya ni.. Tapi tak boleh juga.. Saya cuba untuk baring sekejap... Mmm.. terasa okay sedikit daripada tadi..

Tapi bila saya nak fokus kembali pada skrin Lappy saya ni, keadaan berpusing-pusing tu datang kembali.. Hiss.. gambar ni tak siap edit lagi ni... hati saya mengeluh.. Tapi dalam keadaan kepala yang terasa seakan berpusing-pusing tu saya teruskan juga untuk siapkan editing pada gambar yang saya nak postkan di Facebook..

Selepas lebih kurang 10 minit bertahan akhirnya gambar tu siap.. Gambar ini ada gambar sempena Hari Raya Qurban.. (nanti boleh tengok gambar tu kat entri Hari Raya Qurban ok..) Sedih tak dapat balik Raya Qurban ni.. Tapi takpa yang penting keluarga di Sabah sihat sentiasa... Amin..

Disebabkan migraine ni, saya telah sampai ke office jam 9.00 pagi... huhuhu.. sangat-sangat lewat ni.. Tapi tak menjadi masalah saya datang lewat ke office pagi ni.. Sebab hari ini semua bos-bos saya bercuti.. Tapi kelewatan saya ini juga disebabkan ketiadaan bas ke laluan ke tempat kerja saya.. Bas semuanya ke Putrajaya Sentral.. Hmmm... Isap gam tul! Nasib baik ada jg bas dalam jam 8.45am td...
So now I'm inside the office already updating my blog.. Hehehehe.. Hopefully the migraine will go away soon.. Hehehe.. Adios..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...