K A W A N

Monday, August 22, 2011

Portraiture | New Talent | Kay


سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.
"Salam Ramadhan Al-Mubarak"

Talent : Kay
Date : 20 Ogos 2011
Location : HR Steak House | Kampung Baru

NAKAL!!
Aku COMEL!
Di atas sana..
Senyumlah dengan topi ku..
Harus pose seperti ini supaya kelihatan comel..

Akhirnya pada sabtu yang lepas, yang mana merupakan hari pertama aku Iftar kat luar. Atas jemputan Wany (talent dalam entri INI) aku telah Iftar bersama-sama dengan sahabat photog saya Farhan Sofia dan rakan-rakan yang lain di HR Steak House, Kampung Baru. Dalam masa yang sama aku berjaya juga melepaskan gian untuk menembak. Saudari Kay telah menjadi bahan untuk tembakan kali ini. Hehehehe.. Walaupun hanya berada di dalam kedai makan dan hanya duduk di meja makan sambil menunggu hidangan untuk Iftar, namun semua itu tidak membataskan niat untuk menembak beliau. Asalkan lensa boleh dituju kepada subjek itu sudah memadai. Hehehe...

Kepada saudari Kay, gambar-gambar potret diatas, EB hadiahkan sebagai tanda perkenalan dan persahabatan kita. Gembira dapat berkenalan dengan kamu, dan sungguh senang bekerja dengan kamu. Otak pun gila-gila, memang boleh jadi geng EB.. hehehe.. Semoga kamu sukses dalam apa juga bidang yang kamu ceburi. Insha'ALLAH.

p/s: Mood balik kampung dah semakin membuak-buak!!


16 comments:

Lina said...

close-up yang cantik!!

Anisa Hang Tuah said...

extreme close up!

ejai_ej said...

superb!!!

Najwa Sofwani said...

pose yg aku comel tu mmg sgt comel k!!! :D

EB said...

@Lina
Hehehe... makasi lina..

EB said...

@Anisa Hang Tuah
Thanks nis..

EB said...

@ejai_ej
Alaa biasa² ja.. hehehe..

EB said...

@Najwa Sofwani
Hihihihi talent eb ni mmg sngt² comel...

Scya Lollita said...

fuiyoooo , jeles T.T

Faaein Talip Roy said...

wah... bestnya.. suka tengok orang yang suka bergambar ni..

zati embong said...

wah2 comelnya..nk gak eb!

Edy Zaidi said...

thumbs up!

EB said...

@Scya Lollita
Jgnla jeles nnti kta shoot awak pula ye...

EB said...

@Faaein Talip Roy
Hehehe dia sngt hyper aktif.. Walaupun ruangan yg ada sngt kecil tp dia mampu mberikan ekspirasi muka yg sngt bgs.. Senang bkerja dgn dia ni..

EB said...

@zati embong
Hehehe blh je klu Jat..
Eb bt pcuma utk Jat..

EB said...

@Edy Zaidi
Thanks so much bro..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...