K A W A N

Sunday, December 19, 2010

Saya Gay, Saya OK!



"SAYA GAY, SAYA OK!"

Salam,

Hari ini saya ingin berkongsi video mengenai seorang mamat yang bernama 'Azwan Ismail' tanpa segan silu telah mengaku dirinya GAY!! Anda semua boleh lihat sendiri video diatas untuk mengetahui lebih lanjut apa yang dia ingin sampaikan kepada masyarakat umum (yang dia rasa sangat-sangat hebat apabila membuat pengakuan seperti ini). Bagi saya pengakuan ini cukup memalukan dan tidak berakhlak. Anda tengoklah sendiri malas nak cakap banyak. Anda nilailah sendiri. Entah apa nak jadi melayu sekarang. SAYA MALU!

DAN..

Untuk kertas akhbar mengenai isu ini anda boleh baca disini:-
Harian Metro - Berani Mengaku Gay!

Wallahualam..

p/s: Bertaubatlah wahai saudara. Inalillahwainalilahhirojiun..

10 comments:

Munah said...

Melanggar fitrah, dilaknat.

EB said...

Ntahla Munah.. Manusia skrg ini smakin hlng pertimbangan... Lahaulawallahkuwataillahbillah..

AriFah said...

ape yg bangga sgt jadik sorg gay..akhir zaman da ni..nauzubillah~

EB said...

Arifah: Tu la psl.. Aku pn x tau.. Jijiknya.. hmm.. Nauzubillah..

aza shafiza said...

bangga sgt nk mengaib kn diri sendiri

EB said...

Aza: Ntahla da xda malu da saudara ni.. Smakin lama smakin truk pmikiran org kta ni.. smakin lama semakin agama dijauhkn..

ANATI SOKI said...

nk tanya pndpt kamu sbg seorang lelaki kan.. erm.. korang boleh terima tak kaum gay nih?

EB said...

NAUZUBILLAH.. Inalillahwainalillahhirojiun..

Nur Zaheera said...

OMK ! ape la orang neh. haihh. TAMALU !

EB said...

Zaza: Tu la pasal.. Memalukn tul kn..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...