K A W A N

Wednesday, June 8, 2011

Kusut!!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Malam ini aku cuba untuk tidur awal. 
Berjaya ke? Nampaknya tak!
Merasa sedih andai blog tidak ditempekkan dengan sesuatu yang baru.
Cik Dil dah marah EB dah tak rajin update blog.
Dia kata EB sangat-sangat busy sekarang ini.
Maaf bukan tak nak update cuma memang betul-betul busy Mera Dil.
Sebenarnya ingin bercerita akan sesuatu.. tapi..
Mm abaikanlah. Cik Dil rindu EB katanya..

Hari ini banyak sangat blogwalking ke blog orang lain.
Macam-macam cerita yang dibaca.
Tapi yang banyak adalah pasal politik dan artis.
Paling tak suka bila politik ini melibatkan agama.
Rasa buruk bebenor rupenye.
Hmm tak faham dengan perjuangan mereka.
Yang paling sedih bila tengok doa mereka.
Adui!!! Aku memang sedih dan menyampah melihat.
Aku kerdil maka aku hanya mampu membenci.
Nak tulis lebih-lebih, nanti dikatakan pula aku ni pro mereka.
Hmm.. Cukuplah sekadar aku tahu mana yang baik dan mana yang buruk.
Buang yang keruh ambillah yang jernih.

Bau lilin Abang Eq ni sungguh menenangkan.
Aku suka! Buat aku tenang dan rasa nyaman.
Jadi aku nak upload gambar untuk tatapan semua.
Kalau ada yang tak suka maafkan saya.
Apa aku merepek malam ni, aku pun tak tahu. 
Tapi bermacam-macam yang aku fikirkan sekarang ni.
Tak apalah kita bertenang dulu dengan melihat gambar.

My Human and Geometry photos:-
Jangan Pilih Jalan Hitam!
Akan ku gagahkan kaki ini melangkah hingga ke penghujungnya...
Kundasang War Memorial Park | Aku dalam mood merindukan kampung halaman
Aku minta diri dululah. Ingin mengotakan janji kepada diri untuk tidur lebih awal daripada biasa. Terasa amat malas untuk mengiron baju ketika ini, so mengambil keputusan untuk iron baju pada esok pagi. Juga sebagai alasan kepada diri sendiri untuk bangun awal esok. Besok hari Khamis, kena pakai batik! Tapi aku tak pernah pakai batik pada hari Khamis. Lantaklah! Oklah gua minta diri dululah..

Assalamualaikum.. Jawab sayang.. Tak jawab dosa!

6 comments:

Flower Detox Tea said...

sume pic ni sangat canteeek...
http://sweetgurlz11.blogspot.com/2011/06/wordless-wenesday-2.html

Anonymous said...

politik dikaitkan dgn agama..setuju2..sgt tak best..

Bidadari Syurga said...

bsy dengan model2 cantik tu yeak...?

EB said...

@Gadis Pantai Timur
Terima kasih gadis pantai timur..
Gadis kmu mmg baik hati.. ^^

EB said...

@zOeY zAu YaH
Hmm tau xpe.. EB sngt benci org² yg mcm ni.. Hmmm ntahla..

EB said...

@Cik Bidadari
Hehehehe mana tau ni????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...