K A W A N

Tuesday, July 5, 2011

Majlis Cukur Jambul | Fatimah Syarha Az-Zahra

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Selamat malam semua. So ini adalah entri ke-2 untuk hari ini. Sebenarnya petang tadi nak kongsikan sesuatu dengan korang semua namun kerana kesibukan yang melanda maka terpaksalah ditunda ke malam. Oh ya! Tadi aku juga sempat pergi menderma darah. Ya aku menderma buat kali yang ke-10. Harap-harap darah aku ni nanti bolehlah digunakan untuk Cik Zoey ye. Hehehe.. Aku menderma buat kali ke-10 petang tadi dan untuk meraihkannya aku akan memasakkan diri ku sepinggan "Nasi Goreng Sosej".. Hehehe.. 

So malam ini, seperti yang aku janjikan sebelum ini di entri INI. Aku akan kongsikan dengan korang semua gambar-gambar sempena Majlis Cukur Jambul anak buah perempuanku yang ke-2, Fatimah Syarha Az-Zahra. So let us enjoy the photos..






Ok ini adalah antara gambar-gambar semasa Majlis Cukur Jambul tersebut. Insha'Allah di lain kesempatan aku kongsikan lagi gambar-gambar yang selebihnya. Buat masa ni aku bagi korang tengok 5 keping gambar ni dulu. Sebagai tanda aku menunaikan janji aku kat korang semua. Oklah aku nak masak dulu, korang layanlah gambar-gambar yang tak seberapa ni dulu ok. Assalammualaikum...

p/s: Tadi nurse tu cucuk jarum kasar sangat.. Sakit pula kali ni.. Selalu tak sakit.. Hmm takpelah Pn. Nurse saya maafkan awak.. ^_^

20 comments:

NisaAdnan said...

PIC YG SGT AWESOME ;D

Fay said...

alolooo..comelnye baby..=)

EB said...

@NisaAdnan
Thanks Nisa..
Lama x nmpk.. hehehe..

EB said...

@Fay
Yupp sngt2 comel.. 3.5kg.. huuu ...

Anisa Hang Tuah said...

nnti nis ade baby,awak tolong amik gambo okeh

hehs

cik Dil said...

gambar 1st, sweet sgt..dil suka laa..

Ain Abia said...

baby comeeeyyyyy :)

EB said...

@Anisa Hang Tuah
Blh jer... xda hal pnya..
Bgtau je bila.. hehehe...

EB said...

@cik Dil
Hehehehe thanks Dil..
Eb pn suka Dil jg..

EB said...

@Ain Abia
Yaa baby yg sngt2 comel.. heheheh...

zati embong said...

bl lah leh pgg tgn kecik 2 eh..

Nini Hartini said...

bestnyaaa fatima syarha ada pakcik photog.
tp bolehlah tini junior jd anak angkat akcik EB...boleh ada yg ambil gambar tini junior. hahaha

EB said...

@zati embong
Bila smpi waktunya Jat..
Jat cpt2 la kawen.. hehehe..

EB said...

@Nini Hartini
Hehehehe...
Alaaa blh jer kak..
EB jd uncle tini junior ye.. heheheh..

zOeY zAu YaH said...

EB...suke gamba EB...huhu lawa cam nak nangis..

Bidadari Syurga said...

pic gambar tangan... adalah gambar yg paling menyentuh rasa...

p/s: assalamualaikum baby fatimah zahra...

EB said...

@zOeY zAu YaH
Alaaa napa nak nangis..
Jgnla nanggis nnti eb nanggis jg caner..
Thanks Zoey..

EB said...

@Bidadari Syurga
Alhamdulillah kmu dpt mksd gmbr tu..
Thanks sbb suka..

Waalaikumusalam Uncle Fatim jwpn kn...

Nurr Kasih said...

comel..semoga mjadi anak yg solehah Fatimah Syarha Az-Zahra.

EB said...

@Nurr Kasih
Syukran ya Nur Kasih..
Insha'Allah dia akan menjadi anak yg Solehah.. Amin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...