K A W A N

Thursday, July 7, 2011

Selamat Berbuka Puasa EB!!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Huge Lobster
Location: Pasar Filipino | Kota Kinabalu | Sabah
Hai korang semua. Hari ini aku berpuasa sunat hari Khamis, so aku ingat mengucapkan selamat berbuka puasa kepada diri aku sendiri dan kepada sesiapa jua yang turut berpuasa sunat or berpuasa ganti hari ini. Semoga puasa yang kita buat ini diberkati Allah Swt dan semoga kita semua sentiasa mendapat Barakah daripada-Nya.

Okaylah aku nak sambung masak luk. Aku tak makan lobster kat atas ni. Lobster ni ada kat Pasar Philippine di Kota Kinabalu. Aku memang suka makan makanan yang dibakar-bakar ni. Kat sini agak sukar sikit nak dapat ikan-ikan bakar yang murah macam kat Sabah. Okaylah nanti story lagi. Aku nak sambung masak Ikan Masak Tomato aku. Nak masak sedap-sedap ni.. Daaa... 


p/s: Bestnyer puasa....

8 comments:

Ain Abia said...

selamat berbuka puasa ^_^ rasa macm ramadhan pula :)

EB said...

@Ain Abia
Hehehe eb da lama feel Ramadhan ni..
Saja bg training diri sndiri.. Nnti Ramadhan x la tkjut sngt c perut...

Sufy said...

slamat berbuka abg ebi..;)

EB said...

@Sufy
Selamat berbuka.. hehehe... thanks lily..

Bidadari Syurga said...

ya.... selamat berbuka...

EB said...

@Bidadari Syurga
Terima kasih awak...
Makasi bebanyak...

zati embong said...

eb!

mcm raksaksa!

O.o

EB said...

@zati embong
FYI Jat!
Ini adalah raksasa yg Otormen da kalahkan.. hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...