K A W A N

Saturday, October 30, 2010

Happy Birthday to Me...

Salam...

"Happy Birthday to Me.."
"Happy Birthday to Me.."
"Happy Birthday to Me.."
"Happy Birthday to Me.." 

So pada 30 October 2010 bersamaan hari Sabtu, maka genaplah saya berumur 24 tahun.. Huu.. pejam celik pejam celik umur da 24 tahun dah.. Tahun depan 2011 dah 25 tahun pula.. Memang tak perasaan sama sekali penambahan umur itu berlaku dengan begitu pantas sekali.. Hehehe...  Bersykur ke hadrat Ilahi kerana saya masih lagi diberi kesempatan serta kekuatan untuk terus sujud dan bersyukur mengagumi kebesaran-Mu.. Saya juga bersyukur kerana diberikan kesihatan yang begitu baik sehingga ke hari ini dan semoga di hari mendatang juga terus diberikan kesihatan yang baik.. Insha Allah.. 

Buat Ayahanda dan Bonda yang berada jauh diseberang sana (walaupun kita dipisahkan oleh Laut China Selatan) terima kasih bebnyk kerana bersusah payah membesarkan saya sehingga saya menjadi sebesar ini sekarang.. Hehehe... Saya tahu ungkapan "terima kasih" saya ini tidak cukup untuk membalas segala kesusahan, keperitan dan penah lelah ayah dan ibu membesarkan saya.. EB syg mama, EB syg Baba.. Sayang sangat²... Semoga Mama dan Bapa, dimurahkan rezeki.. diberikan kesihatan yang berpanjangan.. Semoga apa juga yang Mama dan Bapa usahakan, beroleh kejayaan.. Semoga diberikan ketenangan dan kekuatan dalam menghadapi setiap dugaan dan rintangan yang Maha Mengetahui.. Terima kasih kerana menjadi Mama dan Bapa EB.. EB bangga menjadi anak kepada kamu yang bernama Mama dan Bapa pada EB... Terima kasih atas segala-galanya dan ampunkanlah segala dosa anak mu ini.. 

Buat Abg sulung ku yg bernama Mohd Aminor, saya mendoakan agar segala apa yang dilalui dipermudahkan Allah.. Semoga dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang berpanjangan... dan sabarlah menghadapi dugaan Allah ini.. Berusahalah untuk menjadi yang lebih baik.. Berusahalah.. dan janganlah kamu pandang rendah pada dirimu.. Yakinlah kamu mmg boleh jadi yang terbaik dan sememangnya kamu adalah yang terbaik... Walauapapun berlaku kamu tetap abang yg saya hormati dan sayangi sampai bila²..

Buat Kakak Ipar ku, Butiwana Jalipen.. Selamat datang ke keluarga kami.. Kehadiran akak menjadi sebahagian daripada keluarga ini amat dialu-alukan dan amat disenangi..Terima kasih kerana menjadi sebahagian drpd keluarga ini.. Buat masa ini, saya tahu akak sedang mengandung anak yang kedua, semoga kandungan serta akak sihat selalu.. Semoga semuanya berjalan lancar selepas keguguran yang lalu.. 
Oh! sebelum terlupa 'Happy Anniversary buat Abg Minor n Kak Buty' semoga ikatan ini berkekalan sehingga ke akhirat nanti.. Amin.. (Anniversary dOrg 29/10/2010, sehari sebelum birthday saya.. hehe..)

Buat adik beradik ku.. Mohd Adznor, Mohd Nor Azrul dan Nurul Shafika Fitrianna... 
Buat Adznor @ Anor adik ku yang ke-3, yang kini sedang dalam pendakian ke Gunung Kinabalu, saya doakan kamu sampai ke puncak dengan selamatnya bersama c Yuyun.. Semoga semuanya berjalan lancar... Tak lupa juga saya doakan pengajian kmu di IPGM Kampus Tawau itu kamu berjaya dengan jayanya.. Amin..

Buat Azrul @ Arul adikku yg ke-4, yang kini menuntut di UMS KK.. Belajar rajin².. Jgn nakal².. Saya tahu kamu sudah cukup² tahu membezakan antara baik dan buruk.. Saya juga tahu kamu memang pandai membuat keputusan.. Maka teruskanlah sifat itu ke arah kebaikan.. Rajin² jengkuk Mama dan Bapa di rumah.. Ingat melihat muka Mama n Bapa kita pun sudah beroleh pahala.. Ok! hati-hati main futsal.. InsyaAllah kalau ada kesempatan kita main futsal sesama ok.. Semoga kamu sukses dalam bidang yang kamu pelajari.. 

Buat Nurul Shafika Fitrianna @ P-ka, adikku yg ke-5 juga yg bungsu dan merupakan satu satunya puteri dalam adik beradik ku... Abg doakan agar permohonan pertukaran kampus pengajian kamu ke Politeknik KK berjaya dipertimbangkan.. Tapi kalau tak dapat jangan plak tak nak study lagi k.. Abg harap adik jgn lawan ckp Mama dan Bapa.. Jgn tinggikan suara pada orang tua kita k.. Tak baik...  Biarpun kekadang tak suka orang tua kita bagi ceramah free.... Tapi ingat dan fikir bebaik napa dOrg marah dan berleter pasal benda tu.. Mesti ada sebab musabab kenapa orang tua kita cakap macam tu... Abg harap adik dapatlah tengok²kan Mama dan Bapa dikala Abg berada jauh dari pandangan Mama dan Bapa.. Rajin-rajin tolong Mama dan Bapa k.. Jangan malas-malas...

By the way, smoga kamu semua sihat selalu, dimurahkan rezeki.. Dipermudahkan apa sahaja yang sedang kamu lakukan dan semoga tercapai apa yang dihajati..  Good Luck my siblings.. Best of luck in everything you all do.. Love you'll so much... Muah!

Buat sepupu².. saudara².. kawan².. sahabat²... Terima kasih atas segala wishes kOrg.. kOrg semua mmg best.. mmg sporting.. mmg baik.. Tak lupa juga kawan-kawan yang wish kat FB, terima kasih bebanyak.. Ada lebih kurang 300 wishes yg saya kena reply.. Mmg jenuh nak mereply 1 1.. Tp xpa.. Saya tabahkan untuk reply semua..  Insha Allah.. Tapi kalau ada yg t'miss maafkan saya k.. hehehe.. Thanks all of u.. Thanks so much.. Love.. love and love you all..

Oh tak lupa kepada twin saya Khairi Azahari Asirin, Happy Birthday Twin.. Dan kepada semua yang juga menyambut birthday sama seperti saya.. "Happy Birthday to Us!!!!"
Hehehe.. Love you all.. Happy Happy... ^^, 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...