K A W A N

Friday, November 26, 2010

Terlepas..

Salam..

"Terlepas..."

Apa yg terlepas?? Terlepas awek cun kah?? Terlepas makanan yang sedapkah?? Terlepas apa ni...
Saya terlepas untuk Solat Jumaat berjemaah di Rumah Allah, Masjid Putra, Putrajaya disebabkan flight saya pada jam 3.00 petang ini... Huhuhu.. sedihnya.. Terlepas pahala yang banyak ini...

Flight jam 3.00 petang ini menyebabkan saya kena berada di Lapangan Terbang seawal yang mungkin.. Juga disebabkan saya dah lama tak menggunakan penerbangan melalui AirAsia, saya takut ada masalah yang mendatang.. Huuu.. selalu naik MAS kali ini kena naik LCCT disebabkan MAS telah memberi tawaran harga tiket yang "cukup-cukup murah"sebanyak RM1100.00 untuk penerbangan pergi balik maka saya terpaksalah memilih AirAsia yang menawarkan harga tiket dalam RM600.00 untuk penerbangan pergi dan balik saya daripada KL ke KK..

Sedihnya tak dapat berjemaah bersama, tak dapat melalui lorong bawah tanah yang wajib saya lalui menjelang hari Jumaat.. Tidak dapat melihat bermacam ragam orang, ada yang melucukan, ada yang menyedihkan, ada yang membuatkan darah muda ini menyirap, ada yang memalukan dan bermacam-macam lagi.. Semoga Allah mengampunkan hamba mu ini... Amin... Ya Allah.. Mmm.. Ok la para sahabat semua, saya nak minta diri dahulu untuk kemas apa yang patut.. Saya akan tinggalkan kamu dengan koleksi |Hitam|&|Putih| saya sebelum saya balik ok.... Enjoy the photos..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...