K A W A N

Saturday, December 25, 2010

Giant Screen in Putrajaya

Assalammualaikum wbt,

Bagi sesiapa yang tinggal di Putrajaya dan di kawasan sekitar Putrajaya, pihak Perbadanan Putrajaya akan menyediakan sebuah skrin gergasi yang akan dipasang di Dataran Putrajaya malam esok. Penyediaan skrin gergasi ini adalah untuk memberi peluang kepada warga Putrajaya dan kawasan berdekatan untuk bersama menunjukkan semangat dan sokongan kepada pasukan Malaysia yang akan menentang pasukan Indonesia pada perlawanan akhir pusingan pertama Piala Suzuki AFF.

Pemasangan skrin gergasi itu adalah pertama kali dibuat bagi memberikan sokongan kepada pasukan Malaysia selepas buat pertama kali mara ke perlawanan akhir Piala Suzuki AFF ini. Selain memberi ruang kepada peminat bola sepak yang tidak sempat 'turun' ke Stadium Nasional Bukit Jalil.

Anda semua bolehlah datang seawal yang mungkin untuk mendapatkan tempat atau kedudukan yang terbaik untuk melihat perlawanan ini. Kemungkinan besar juga pekerja-pekerja daripada Indonesia yang berkerja disekitar Putrajaya ini akan turun beramai-ramai untuk menyaksikan perlawanan ini. Jadi datang awal sebaik-baiknya untuk mendapatkan keselesaan semasa menyaksikan perlawanan tersebut. Tapi jangan lupa sembahyang Maghrib terlebih dahulu sebelum ke Dataran Putrajaya.

Tayangan perlawanan akhir ini dijangka bermula jam 8 malam seperti yang dijadualkan sebelum ini. Semoga kita dapat melihat peningkatan pasukan bola sepak negara kita, seterusnya dapat menumbangkan pasukan Indonesia.

Oh! sebelum terlupa pasukan Malaysia bakal bertandang bagi perlawanan timbal balik di Jakarta pada  29 Disember 2010 dan perlawanan itu juga bakal ditayangkan secara langsung di skrin gergasi tersebut pada masa dan tempat yang sama.

p/s: Datanglah beramai-ramai untuk memberi sokongan kepada pasukan negara kita. Jangan lupa bawa tikar dan keropok..  Hehehe.. Glory glory Malaysia!

3 comments:

EB said...

Hehehe.. Malaysia mmg boleh...

anaeeim said...

weh! stadium lah! hehehe

EB said...

Hehehe aku tngk kat kaca tv je.. Sama mcm mabai.. hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...