K A W A N

Wednesday, December 1, 2010

KK Photoshot | Luvina

Salam,

Sesi photoshot ini telah saya lakukan semasa saya pulang ke Sabah untuk mengikuti salah satu sesi temuduga yang telah dilakukan oleh pihak UMS bertempat di Perpustakaan UMS itu sendiri. Sekembalinya saya ke kampung halaman ini, saya tidak melepaskan peluang untuk mengadakan sesi fotografi bersama-sama seorang gadis yang cantik lagi comel ini. Nuruldilla adalah nama bagi model saya pada hari itu atau dia lagi selesa digelar Dilut. Dia juga merupakan seorang guru yang mengajar di salah sebuah sekolah di Bintulu, Sarawak tetapi dia berasal dari Papar, Sabah. 

Setelah berjanji untuk berjumpa pada jam 10.00pagi, kami berjumpa di Wawasan Plaza buat kali pertama. Cik Dilut tinggal di Papar manakala saya pula tinggal di area Tuaran. Sesi fotografi ini saya lakukan di sekitar bandaraya Kota Kinabalu. Model saya sangat-sangat sporting dan senang untuk berkerjasama dengan beliau. Terima kasih Cikgu!

Ok kawan-kawan semua enjoy the photos...

EB© | Where are you dear...

EB© | Waiting for you...

EB© | Selamat tinggal Sayang...
                        Aku pergi bukan untuk curang...

EB© | Senyuman Mu satu azimat..

EB© | Us against the mirror..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...