K A W A N

Thursday, July 28, 2011

Syukran Cik Nico!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Alhamdulillah punya kesempatan lagi untuk mengupdate entri baru untuk blog ini. Ok entri ini mungkin baru tapi mungkin kisahnya sudah agak lama dan lapuk. Lama tak lama, lapuk tak lapuk, aku harus juga buat entri ini sebagai ucapan terima kasih dan juga sebagai tanda penghargaan kepada mereka yang ikhlas memberi.

Ok kisah ini bermula pada awal Januari dan berakhir pada hujung Februari. Mungkin sudah agak lama tapi hadiah ataupun habuannya masih baru lagi.. Hehehe.. Jikalau anda semua masih ingat lagi, aku pernah mengikuti sebuah segmen yang diberi nama "Tangan Bertuah Cik Nico".. Haaa korang masih ingat tak pasal segmen ini. Rasanya ramai yang masih ingat memandangkan entri ini antara entri yang hits. 

Ok untuk memudahkan flashback, aku tempekkan 2 link ini untuk anda semua klik dan baca untuk memudahkan anda mengingat kembali apakah sebenarnya yang aku nak sampaikan disini. Anda boleh baca entri ini ~ "Tangan Bertuah Cik Nico" dan "EB-Hang Bertuah". 

Maka pada 07/07/2011, hadiah daripada segmen Cik Nico ini telah selamat aku terima. Walaupun agak lambat untuk menerima hadiah ini namun aku amat memahami akan kesibukan Cik Nico sebagai seorang student. Don't worry Cik Nico, no hard feeling but then I'm really honored to be the luckiest person from you wonderful style of selecting the winner. Thanks so much again and again.. ♥ ^_^

Ini adalah hadiah yang telah aku menangi..

Tangan Bertuah Cik Nico
Syukran for the wonderful present Miss Nico

Alhamdulillah, berbanyak-banyak terima kasih atas rezeki ini.. Juga mohon sejuta kemaafan kerana ucapan terima kasih ini amat-amat lewat saya berikan.. Maafkan saya atas kealpaan ini.. Apa pun saya amat berterima kasih atas pemberian ini.. Semoga Cik Nico sentiasa dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang berpanjangan.. Semoga dipermudahkan urusan Cik Nico sehari-hari, semoga lulus dengan jayanya dalam pengajian Cik Nico.. Alhamdulillah, syukran for all of this Cik Nico.. Semoga cita-cita mu untuk menjadi pendidik anak bangsa akan tercapai suatu hari nanti.. Amin.. 


p/s: Tangan ini untuk letak cincinkan? Correct me if I was wrong....

8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

tahniah ya..

EB said...

@Anisa Hang Tuah
Alhamdulillah.. Terima kasih Nis...

ejulz said...

tahniah bro.. :)

EB said...

@ejulz
Hee makasi.. ^^

puansriain said...

utk letak cincin..haha...

sama2 eb..

EB said...

@Mi$s NiCkeL=?
Hehehehe.. yeah btul tekaan eb..
Oh sorryla mula2 tu mmg plan nak bg Cik Awek..
Memdngkn xda awek da so eb bg diri sndiri je la ye.. Bt tmpt letak wayar.. hehehe...

Makasi bbnyk ye.. sorry tau lmbt inform eb da dapt hadiah tu...

Sufy said...

wah, hadiah kemenangan apa ni abg ebi?

EB said...

@Sufy
Oh ni hadiah kemenangan sempena segmen Cik Nico ni.. "Tangan Bertuah Cik Nico" tajuknya... Abg eb dpt hadiah ni la sbb abg eb the lucky one.. hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...