K A W A N

Friday, May 6, 2011

Aku Baru Nak Makan!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

My Dinner | Ayam Masak Sos Tiram | Selamat Menjamu Selera..
Aku baru saja selesai memasak juadah untuk malam ini. Setelah kepenatan berjimba-jimba di Pasar Tani untuk membeli sedikit bekalan dapur untuk hujung minggu ini, maka inilah dia "Ayam Masak Sos Tiram" aku. Ya aku baru nak makan. Sepatutnya aku sudah kenyang di Pasar Tani tadi dengan berbagai makanan dan minuman yang dijual.

Oleh kerana niatku bukan untuk mencari makanan disana tapi hanya ingin membeli stok makanan untuk peti aisku. Maka cukup dengan hanya 'Air Asam Boi' sebagai pembasah tekak. Gelagat orang ramai lebih menyelerakan dari segala jenis makanan yang ada disana. Candid bermaharajarela! Awas gerak-geri anda sedang diperhatikan.

Okaylah aku makan dulu ye kengkawan semua. Jemput makan. Sila sila tambah nasi..
Aku dah lapar dah ni.. Makan dulu ye... Bismillah..

9 comments:

cik Dil said...

EB masak??sedapnyaa nampakk..nak jugak..^^

nnti jgn lupa join tauu..^^

maiza love said...

sedapnya,...bg la resepi sekali hehe..macam best je lauk tu..nyum-nyum

EB said...

@cik Dil
Yela EB masak.. Da Cik Dil EB x nak masak.. Da la Eb LAPAR!! huhuhuhu..

EB da ngtuk da ni amcm nak join.. hehehe.. Jap ye...

EB said...

@maiza love
Oh nak resepi ek?
Ok ok.. Nnti Eb repost balik bahan2nye ye..
Tngu..

aeda said...

wah..rajinnya masak..
ba cepatla bagi resepi? hehe..

EB said...

@aeda
Hahaha adoi..
Ni kali la..
Ngantuk suda sya..
Sya plan bsok baru repost pasal dia pnya menu.. hehehe..

EB said...

@aeda
Menu pula..
Resepi.. Bsok ah.. Tngk slp2 suda ni..
Adoi..

Aainaa said...

wah,....sedapnya..nyum3....

EB said...

@Aainaa
Hehehe biasa2 je.. Masakan org bujang...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...