K A W A N

Sunday, May 22, 2011

Urban Outing with Bro MNj | Part II

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Okay memandangkan gambar model untuk event "AKAR & KUKUBESI MANIPULASI LIVE IN SHAH ALAM" tak siap edit lagi. Jadi untuk menunaikan janji aku sebelum ini yang mana aku pernah katakan bahawa aku akan publishkan lagi gambar-gambar yang selebihnya sewaktu Outing dengan Bro MNj. So malam ini aku akan hidangkan korang semua dengan gambar-gambar model sewaktu outing tersebut. Sekiranya ada sebarang komen, sila jangan malu, jangang segan tinggalkan pesanan di ruangan komen okay. Untuk gambar sebelum ini, anda boleh lihat dientri INI. Enjoy!

Talent: Siti Aisyah Masri
Talent: Nia Nadia Santos
Talent: Xuera Lildamsel
So cukup tiga keping gambar ni dulu, nanti kalau letak banyak-banyak lambat pula nak loading gambar-gambar tu. Nanti susahkan korang nak scroll ke bawah lagi. Insha'Allah di entri yang seterusnya akan aku hidangkan korang dengan gambar yang seterusnya pula. Insha'Allah aku akan update gambar semasa 'Sukan Perbendaharaan' dan 'AKAR & KUKUBESI Manipulasi Event Live In Shah Alam' pula. Oh tidak lupa juga untuk gambar kat Taman Botani. Sebab ramai yang suka tengok benda-benda hijau ni kan. So guys semoga bertemu lagi di entri yang akan datang. Love you all.. ^^v

p/s: Mata tak tahan dah menghadap laptop ni daripada pagi tadi.
p/s/s: Malam ni nak tengok MU pula, last game EPL. GGMU - 19 Champions!!!

14 comments:

cikdil said...

shantekk laa eb..nice..dil sukaa tgk picto2 yg eb snap..^^

EB said...

@cik Dil
Thanks Dil.. Bgsla klu suka..
Jd blh la EB truskn.. Thanks ye..
Thanks so much...

e F a said...

wei, ko ambik ke pic nie semua?
kalo tau, mesti aku nak suh ko ambik pic konvo aku aritu... :((((

EB said...

@e F a
Yela Effa xkn org lain kot..
X brani aku ltk watermark sndiri klu bukan gmbr yg aku ambik..

Haa sepa suruh ko x bgtau.. hehehe..
Actly aku miss jg ambik gmbr convo biras aku di UiTM jg.. Adoi...

suzialfredshin said...

Cantik..^^
u r talented young man, keep it up ^^

EB said...

@Zinnirah Humaira
Oh mereka mmg cantik...

Thanks btw...
Hehehe.. I will dont worry...

EB said...

@Zinnirah Humaira
Oh mereka mmg cantik...

Thanks btw...
Hehehe.. I will dont worry...

tat!n said...

yey,sy brani komen.haha
nice sume pic EB.
btw,thanx viewing my blog!
^__^

EB said...

@tat!n
Hehehe thanks Tatin..
Kmu mmg berani...
Alaa xda hal la.. nnti eb mlawat lg k... Klu ada kelapangan pasti eb pergi melawat...

Oh ya tatin stay katner ek?

tat!n said...

hah,lawat jgn x lawat.hehe.
sy kt KL je,. :)
EB ktne lak?

EB said...

@tat!n
Oh kat KL je..
Nnti EB plan nak bt Muslimah Photoshoot.. tu nak cari gadis2 yg pakai tudung.. Hehehe..

Eb duk Putrajaya...

tat!n said...

ohh,yeke..mst best tu,hehehe
putrajaya?kje ngn jabatan pe,hee
kl putrajaya dkt je kn. :p

EB said...

@tat!n
A'aa dkt je.. Insha'Allah nak shoot kat KL jg dlm masa tdkt.. Tp x sure lg nnti EB confirmkn balik..

Mm EB keja kat MOF (Ministry of Female) hehehee..

Dkt je jauh lg KL - Sabah...

tat!n said...

ministry of female lah sgt kn,hehehe.ahad aritu sy pegi sane,HBN..x nmpk eb pn?? :p

kamu org sabah bah??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...