K A W A N

Monday, May 9, 2011

IC ~ PICC

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

View from PICC, Putrajaya
Maka dengan rasminya berakhirlah Festival Pengantin 2011 bertempat di PICC, Putrajaya. Banyak booth-booth yang menawarkan pelbagai pakej-pakej perkahwinan yang sarat dengan pelbagai diskaun dan promotion. Dari segala aspek ditawarkan dan hanya perlu menyiapkan fulus dan diri sahaja. Dari baju pengantin, photographer, videographer, catering, pelamin, kad jemputan kahwin, door gift, kenderaan pengantin dan bermacam-macam lagi tawaran-tawaran yang hebat. Semuanya serba serbi ada, tiada yang tiada!

Sebilangan Promotion Catalog yang masih selamat disimpan dari dibuang...
Photographers yang menangkap gambar untuk perkahwinan ini semuanya handal-handal belaka. Semuanya penuh dengan pengalaman dalam bidang 'Wedding Photographer'. Selain daripada booth-booth pengantin, juga ada persembahan artis, cabutan bertuah dan bermacam lagi. Antara artis yang memeriahkan majlis seperti ONE (One Nation Emcees) - tapi tak sempat tangkap gambar mereka sebab tak kuarkan kamera lagi time tu. Malu nak keluarkan semua photographer kat situ gear power-power. Aku pakai biasa-biasa je. 

My old buddy | Si Pengemys Jalanan!
Tapi apa yang mengumbirakan, aku dapat bertemu kembali coursemate aku 'Si Pengemys Jalanan" aka 'PJ' sewaktu zaman diploma dulu. Setelah 5 tahun lamanya tidak bersua muka. Memang mengujakan kerna dia adalah photog yang hebat dan kini memiliki gear yang superb, Canon 5D setelah let go 2 biji kamerenya Canon 50D dan 550D. Deng! Gua caya sama lu der!  Semoga kau akan terus maju dan maju.. Amin..

So itu sahajalah cerita untuk pagi ini. Insha'Allah aku akan buat entri bergambar pasal festival ini jika aku rajin. Oh sebelum terlupa aku ada cerita best pasal apa yang berlaku semasa aku berada di PICC. Hehehe nanti aku kongsikan dalam entri yang lain okay. Rasanya ramai yang akan rasa meluat bila melihat! Insha'Allah entri yang seterusnya okay.

p/s: Aku lapar giler dah ni.. Mm nak makan apa ek? 

8 comments:

mOon EyEzS said...

Nampak x bangunan KPKT ??? hehehe...

EB said...

@mOon jOhari
Nmpk x? hehehe...

Khairul Onggon said...

Mmg best! Suke dua2 gambar tu :)

Anonymous said...

bestnya .... huhuhu

EB said...

@wa khairul onggon
Hehehe biasa2 ja bro..
Thanks ah..

EB said...

@Idayu MZilysm
Hehehe c Adik cuti suda ka?

zati embong said...

bestny sape2 yg nk khwin da 2 O.o

teringin je O.o

EB said...

@zati embong
A'aa mmg best bg siapa2 yg nak kawen..
Nasihat eb la.. Klu nak kawen pegi la festival mcm ni..
Mmg murah gila sbb bnyk promotion..
Bg yg nak bt special skit la...
Sbb bnyk pilihan...

Jat try la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...