K A W A N

Friday, January 14, 2011

I Miss Her | Khadijah Az-Zahirah

Al-salāmu 'alaykum | "Selamat sejahtera ke atas kamu semua"

Aku merindu. Merindu yang amat sangat. Rasa rindu ini membuak-buak menginginkan dia. Sudah sekian lama rasanya aku tidak ketemu dengan dia. Hati mula merajuk, merintih, meminta-minta untuk bertemu dengan dia.. Aduh... 

Aku rindu untuk mengucup pipinya yang gebu. Aku rindu untuk memeluk dia. Aku rindu melihat dia tersenyum. Aku rindu bila dia kucup tangan aku. Aku rindu bila dia menangis, nangis nak ikut aku jalan sama, padahal aku hanya keluar untuk membuang sampah. Aku rindu tidurkan dia. Aku rindu pegang tangan dia. Aku rindu suapkan dia. Aku rindu pagi-pagi dia dah kejutkan aku dari tidur ku. Aku rindu nak dukung dia. Aku rindu nak manja-manja dengan dia. Aku rindu semua pasal dia. Huuu... T_T

Orang Indon berkata, "Harus gemana ni??".. Adakah patut aku mengambil cuti untuk hanya bertemu dengan dia. Adakah patut aku beli saja tiket flight yang mahal itu? Berbaloikah? ? Aku rindukan dia, tapi dia rindu aku tak? Perlukah aku fikirkan lagi semua-semua ini..

I MISS YOU SO MUCH...

©2011 | Khadijah Az-Zahirah | I miss you cheek 
©2011 | Khadijah Az-Zahirah | The cutest beetle
©2011 | Khadijah Az-Zahirah | The Innocent Face
©2011 | Khadijah Az-Zahirah | Ballet Dancer

Uncle miss you so much.. 
I heart you my lovely nephew Khadijah Az-Zahirah binti Mohd Aminor..



Talent: My Nephew | Khadijah Az-Zahirah binti  Mohd Aminor
D.O.B: 28 April 2008
Venue: Labuan Home




p/s: Sorry kualiti gambar kurang memuaskan. Snap gambar my nephew ni guna Nokia N70 ja. That why banyak noise pada gambar. Sorry tau.. Sehabis baik editing dah ni.. Hehehe.. 

8 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

comel
terharunya momoy baca tulisan awak EB
huhu... betul-betul terasa ikhlas

"KATAK PURU boleh dimakan?


"ATTENTION kawan-kawan | Blogger ini DIKEHENDAKI !!

EB said...

Momoy:
Thanks Momoy...
Huu.. I super duper hyper damn missing her right know.. I hope she will fine..
Tp dia da besar da skrg ni.. Da mula pki Hijab da.. hehehe.. Nnti EB bg tngk gmbr dia.. Siap posing2 lg tau.. huhuhuhu..

Aweyn said...

comel

De' Nurul said...

nephew ke niece? ayoooo confuse.

EB said...

Aweyn:
Thank you so much...
Huuhuhhu.. Tp gmbr x brapa clear sorry la.. bnyk noise gmbr tu.. Pki HP ja..

EB said...

Nurul:
Huhuhu mana2 la.. hahaha...

Qib said...

macam budak jepun . korea..
comellll
:)

|I love BADANG|Siapa RAGAD WALEED AL KURDI? |

EB said...

PinQib:
Hehehe kecik dia mcm tu..
Besar dia da jd muslimah da..
Bgaya je kat umah.. Mesti nak pki hijab..
Pastu suka gmbr2 sendiri smbl pki beg tngn ummi dia..
comel!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...