K A W A N

Sunday, January 30, 2011

S|B|C

بسم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm


Al-salāmu'alaykum
"Selamat Sejahtera ke atas kamu semua"

S|B|C - Selamat Bercuti Cinta Cikgu. Ya ucapan selamat ini ditujukan khas buat Cikgu Luvina yang telah selamat sampai di Kota Kinabalu tengahari tadi. Maafkan saya tak sempat nak mengucapkan selamat kembali ke tanah air sebelum Cikgu berlepas dari Bintulu, Sarawak ke Kota Kinabalu, Sabah pagi tadi. Saya sedang sibuk bersiap untuk ke Futsal Penjawat Awam KBS pada ketika itu. Maaf ye Cikgu.

©2011 | Happy holiday to My Beloved Chicher | Miss you..
Nampaknya bermula sudah hari bercanda riah buat Cikgu ku ini dan buat semua yang telah memohon cuti bekerja selama seminggu bermula dari 29 Januari 2011 sehingga 6 Januari 2011. Ada juga sahabat handai yang sudah mula bercuti seawal 26 Januari 2011, cuti yang memakan masa hampir 2 minggu. Cuti yang cukup-cukup lama untuk dimuatkan dengan bermacam-macam aktiviti yang menarik. Selamat bercuti semua.

Tapi agak menyedihkan kerana saya tidak dapat balik ke kampung halaman untuk bercuti bertemu dengan orang tersayang. Lantaran harga tiket yang cukup murah dan bajet yang tidak mencukupi untuk saya pulang, cukup menyedarkan saya untuk tidak berangan-angan  untuk pulang ke kampung halaman. Lantas menelefon ibu tercinta memaklumkan mengenai perkara. Syukur Alhamdulillah Ibu memahami. Maafkan saya ibu, anak mu ada tugasan yang perlu diselesaikan terlebih dahulu. Insha Allah ada kelapangan, murah rezeki, anak mu pasti akan kembali.

©2011 | Menara Tun Mustapha | I Miss Sabah
Sangat-sangat merindu Sabah di saat ini. Rindukan sahabat handai yang berada di sana. Rindukan makanan yang ada di sana. Rindu pada cuaca di sana. Rindu akan kedinginan udara di Ranau. Rindu keluarga rindukan semuanya.. Huu.. Sedih.. Tabah EB! Tabah.. heee.. ^^v

©2011 | Mesilau Nature Resort | Cool isn't it?
Tidakkah kamu teruja dan merindui kedinginan seperti ini? Tidakkah merajuk diri ini minta ditempatkan ditempat yang dingin seperti ini? Huu.. Hanya sabar yang mampu diungkapkan sekarang ini. Ada sesiapa nak sponsor tiket untuk saya balik ke Sabah? Anyone? Hehehe...

©2011 | Kundasang War Memorial Park | Don't worry I'm okay..
Apa-apa pun sekali lagi Selamat Bercuti buat semua yang sedang menikmati cuti. Buat yang tidak bercuti di kampung halaman seperti saya. Jangan sedih-sedih, jangan boring-boring. Dunia maya ini sentiasa menemani walau di mana pun anda berada. Rajin-rajinlah blogwalking dan buat entri jadi taklah boring. Rumah atau bilik sentiasa menanti untuk dibersihkan. Kain baju, cadar dan lain-lain lagi meraung dah minta dibersihkan. Nampaknya banyak juga aktiviti diwaktu cuti ni ek.. Hehehe... Saya tak sedih! Saya Okay! (Tipu)


Selamat Hari Wilayah & Happy Chinese New Year!!
SELAMAT BERCUTI SEMUA!!!

10 comments:

FirdausMalek said...

ya selamat bercuti....eb aku mau ko minta follower ko juga jd follower aku blh ka...promote bha blog ku skali...hehe

EB said...

@Daus:
Boleh boleh..
1 tips.. Kena rajin blogwalking..
P knai knai org..
Jgn malas2.. Follower eb ni xda yg eb pksa jd follower eb.. Smua yg sudi n ikhlas bkwn.. so daus kena rajinla knai org.. singgah n tnglkn link blog skali.. hehehe..

nub said...

semat gambaq!!

zati embong said...

ala kalau jat beli tiket,baik jat yg pergi sabah..haha!gelak jahat.

A.s.t.i.n.a said...

Selamat bercuti cinta,,,

EB said...

@Nub
Alaa biasa2 je.. hehehe...

EB said...

@Zati
Haa jom balik sbh.. hehehe..

EB said...

@Astina
Ya slmt bCuti cinta...
Hehehehe..

... said...

as salam..
wah~
photoshoot yang menarik.

:)

gambar yang ke-2 akhir tu, di mana ya?

lawak picisan untuk segmen ben ashaari

cerita dari pagi buta sampai ke pagi bukan buta

seni kad bunga dari kertas

logo adidas mendatangkan erti!

tingkatkan ibadah mu dengan..

if i have rm 100

EB said...

Waalaikumusalam..
Gmbr ke-2 terakhir tu d Mesilau, Kundasang Sabah..
Slh satu mount trail ke Gunung kinabalu..
Selain Timpohon gate..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...