K A W A N

Friday, January 21, 2011

Tranformasi Diri


©2011 | Ummu Khadijah & Khadijah | Apa tengok-tengok? Nak kena cium?

p/s: Rakan-rakan blogger sekalian, ada sesiapa yang tahu mengenai contest yang boleh saya join untuk kategori gambar anak/anak buah paling comel tak? (Saya pernah terlihat dan terbaca mengenai contest ini sewaktu blog walking  tapi saya terlupa siapakah tuan punya blog yang menganjurkannya contest seperti ini..) Kalau ada yang tahu sudi-sudikanlah untuk inform saya ok. Saya nak pertaruhkan gambar anak buah saya di atas. 



Tajuk khutbah Jumaat hari ini:

“TRANFORMASI DIRI KE ARAH KECEMERLANGAN”

“Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila dikehendaki oleh Allah keburukan kepada sesuatu kaum, maka tidak ada yang dapat menolak, dan tidak ada pelindung bagi mereka selain daripada-Nya.”


p/s: Lepas solat Jumaat saya akan updatekan mengenai Khutbah Jumaat okay.. 
Yang lelaki, Jom solat Jumaat.. 


8 comments:

Miz Teeetttttttttt...... said...

muahhh sama dijahhhh....

EB said...

Hehehe... Thanks Debb..

.::: Princess MOMOY :::. said...

comelnyer...hihi...mau je momoy dicium budak cute tu

Student Perlu Tahu | RESUME
Peristiwa itu masih menhantui diriku...
Nak Lagi Pendrive MURAH ?

EB said...

@Momoy:
Tu la anak buah eb..
Yg gmbr bdk kecik aritu..
Tu la dia.. Da besar da.. hehehe..
Nakal da skrg hehehe..
Kuat bgaya...

Scorpio Warrior said...

comeyyy sgt! ^^

EB said...

@Blueberry
Hehehe thanks.. Anak buah 1st dlm family tu..

.::: Princess MOMOY :::. said...

yeke yang tu...wahhh
cute
besar nanti mesti cantik

EB said...

@Momoy
A'aa dia la tu..
Khadijah Az-Zahirah tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...