K A W A N

Monday, January 17, 2011

My 200 Spartans!!

Al-salāmu 'alaykum | "Selamat sejahtera ke atas kamu semua"

Syukur alhamdulillah disaat ini followers EB dah bertambah sehingga ke-202 orang. Terima kasih yang tidak terhingga buat anda semua rakan-rakan bloggers yang sentiasa menyokong sesama kita untuk terus menulis dan berkongsi segala macam info dan pengalaman masing-masing di dunia blogging ini. EB cukup-cukup senang dan gumbira dengan perkembangan ini, secara tidak langsung menunjukkan ada juga orang yang berminat dan peka terhadap apa yang EB cuba sampaikan melalui penulisan serta gambar-gambar yang EB paparkan di blog EB. Terima kasih atas sokongan yang tidak terhingga ini rakan-rakan bloggers semua.. Sayang kamu semua..

Di kesempatan ini EB ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat saudari Nabilah kerana telah berjaya melengkapkan rakan followers EB yang ke-200. EB amat-amat menghargai kesudian Cik Nabilah untuk menjadi follower blog EB. Mesti anda semua nak tengok wajah manis blogger EB yang ke-200 inikan? Haa.. inilah dia wajah blogger yang manis itu;

©2011 | My 200 followers ~ Miss Nabilah
Setelah membuat beberapa perbincangan kecil dengan Cik Nabilah ini maka EB telah mendapat persetujuan daripada Cik Nabilah untuk mempaparkan wajah manisnya di Blog EB ini. Tapi dengan syarat EB kena menguar-uarkan mengenai blog Cik Nabilah juga. Oh! sudah semestinya dan EB dengan berbesar hatinya dengan tanpa rasa berat hati akan menguar-uarkan mengenai laman blog Cik Nabilah ini.

©2011 | My 200 followers ~ Miss Nabilah
Ok! Seperti gambar diatas saya ada selitkan alamat blog Cik Nabilah atau untuk lebih menyenangkan anda semua follow blog Cik Nabilah. Anda semua boleh klik di SINI | .:SpongeGurlz:. untuk capaian terus ke laman blog Cik Nabilah. Mari kita semua ramai-ramai support Cik Nabilah agak dia lebih bersemangat untuk blogging. Mari JOM!..

©2011 | My 200 followers ~ Miss Nabilah
Terima kasih sekali lagi Cik Nabilah, kamu memang baik hati. Bertuah kenal dengan Cik Nabilah yang ramah dan mudah mesra ini. Untuk pengetahuan semua, Cik Nabilah telah memberi sepenuh kepercayaan untuk EB lakukan editing pada gambarnya. EB cuma minta sekeping gambar daripada Cik Nabilah untuk EB letakkan dalam entri ini. Tapi Cik Nabilah ni amat-amat pemurah orangnya. Cik Nabilah bukan hanya bagi sekeping malah ada 15 keping gambar semuanya untuk EB pilih. Rambang mata EB dibuatnya.. Hehehe.. Terima kasih Cik Nabilah dan 3 keping gambar ni menjadi pilihan EB.. Mohon ampun dan maaf andai ada kekurangan dalam editing yang EB buat pada gambar Cik Nabilah. 

Jom ramai-ramai support Cik Nabilah. 
Cuma perlu klik link dibawah ini dan follow..


p/s: Thank you so much Miss Nabilah Liyana.. Thanks you all... 

6 comments:

Unknown said...

salam..terima kasih folo saya yer. Saya folo blog ni *215 =)

wah, bertuah tul cik nabilah ni.

awk boley edit pic saya tak? =)

EB said...

Waalaikumusalam..
Makasi follow eb...
Makasi sesngt sudi gak follow Blog Eb yg x seberapa ni...

Ye dia mmg bertuah.. hehehe...

Mm nak mnta edit ek?
Blh jer.. Tp bg eb masa tau..
Sbb edit gmbr ni kena ada mood..
Baru la gmbr tu blh lawa... hehehe..
Add eb kat fb... blh?
Eb nak discuss kat sana..
xpn skype.. senang skit..

gigiAriEma said...

tengs polo gigi. :)
mcm kenal je nabilah ni taw.
senior lma ni. :)

EB said...

GG:
No biggie...
Ye ke? Haaa apa lg add la..
Leh knal2.. hehehe...
Thanks follow eb...

.::: Princess MOMOY :::. said...

beruntung foolower ke -200 nih
dapat pix lawa lagi dari EB

"Nak Lagi Pendrive MURAH ?


"ATTENTION kawan-kawan | Blogger ini DIKEHENDAKI !!

Boleh ker cara ni naikkan TRAFIK ?

EB said...

Momoy:
Hehehe.. Sbr menanti follower yg ke-300 plak.. hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...