K A W A N

Wednesday, January 12, 2011

Terima Kasih & Maaf

Al-salāmu 'alaykum | "Selamat sejahtera ke atas kamu semua"

Syukur alhamdulillah dan jutaan terima kasih kepada semua orang yang terus menyokong saya dalam industri dunia blogging ni. Hari semalam sahaja K A W A N yang telah menjadi follower telah mencanak naik sehingga ke 160 orang (baru 160 dah kecoh yang lain dah beribu relax je | kawan aku dah ramai, aku sukalah.. hahaha..) tekejut oden. Terima kasih yang tak terhingga buat blogger yang telah menjadi follower yang sentiasa menyokong saya melalui komen-komen yang anda berikan (yang tak komen pun thanks juga tau..). Saya menghargai semua tu. Terima kasih semua!

©2011 | Thanks so much you all | I Heart You All
Buat Padle saya nak minta maaf bebanyak sebab saya tak dapat nak ikut "GiveAway Edy | Awak Busuk" yang awak telah tag untuk saya. Saya minta maaf sangat-sangat, bukan saya tak nak join or buat G|A tu tapi malam semalam saya bermain futsal sampai tak ingat dunia kat Galaxy Futsal, Bangi. Futsal yang bermula dari jam 9 - 11 malam ini menyebabkan saya keletihan dan sampai lewat dirumah. Disebabkan itu, saya tak sempat nak update blog saya semalam. Maafkan saya sahabat. Thanks so much for the tag, appreciate that! 


p/s: Actually petang tu main futsal lagi kat Kastam then malam main lagi kat Bangi mana tak penatnya..  Thanks Anis Hamzah sebab genapkan follower EB ke 160.. Hehehe..

6 comments:

June Usri said...

seronok la kan kawan ramai :) haha

EB said...

June:
Betul2 setuju sngt-sngt
Thanks juga sbb sudi jd kawan eb..

Nur Zaheera said...

waa ! tahniah :D

EB said...

Nur Zaheera:
Waaa.. Tahniah juga.. hehehe...
Makasi tau..

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahh...cepat jugak tu

Beza Antara HARIMAU MALAYA Dan HARIMAU MALAYSIA
Boleh ker cara ni naikkan TRAFIK ?

EB said...

Momoy:
X tau la napa leh cpt..
Da rezeki dear.. Hehehe eb suka jadi kawan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...