K A W A N

Thursday, March 17, 2011

Hot Air Balloon is Back!!!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.




Yeah!!
3rd Putrajaya International Hot Air Balloon | Fiesta 2011 is coming back!!
Are you ready guys??





So instead of writing thousands of words, I can just simply upload few pictures that already worth merely millions of words for you all. Okay!







Jadi datanglah beramai-ramai bersama seisi keluarga, rakan-rakan, jejaka-jejaki dan siapa jua untuk sama-sama memeriahkan "3rd Putrajaya International Hot Air Balloon" Fiesta 2011 ini. Bermacam-macam aktiviti yang dijalankan untuk anda semua.

Untuk info lanjut sila layari laman sesawang ini:-

Jumpa anda disana!!!!

14 comments:

SoLy SoLicious said...

waahhh.. lawa!! xsabar nk pe ni..heee

zati embong said...

boleh naik x dalam 2?hihi

Mohd Saifuddin Ishak said...

sabtu nie jumpa di sana.. haha..

EB said...

@SoLy SoLicious
Soley² haaa pegi jgn x pegi..
Hari ni pn da mula ramai org da ni.. Sesak jln.. Start dr awal pagi org da dtg sempena cuti sklh ni...

EB said...

@zati embong
Boleh!! Nak masak² kat atas tu pn blh..
Buat bbq.. hehehe...

EB said...

@Mohd Saifuddin Ishak
Insha Allah bro..
Ptg tu aku g men futsal Liga Super kat P.18 pusingan ke-2 pula..
Ada rezeki blh jmpa kat sana...

yanty said...

oooo EB d cni rupanya...pkr d putrajaya KK....huhu...da pegi kaa??hah,ponteng keja ni kn....hehehe...jeles laa Eb da pegi....ok,tgl ari ni jak pun keja....bsok aku musti menjejakkn kaki ke cna....
p/s: rugi xda slr.... :(

EB said...

@yanty
Hahaha blum pegi lg la..
Laa yg d KK tu Tmn Putera Jaya..
Mmgla rumah disana... hehehe..

Bsok pagi mgkn blh pegi kejap..
Ptg tu men futsal.. Mgkn pegi ari ahad kali..
Hari ni para perempuan blh la joli sana luk smntara c lelaki bersolat Jumaat.. hehehe..

Xpa x rugi.. rakam la kenangan itu menggunakan mata..

::p0t pEt iLa:: said...

wahhh syiookknyeeee

EB said...

@::p0t pEt iLa::
Memang syiooookkkkk!!!

yanty said...

oooo....sma laa kita ni d perantauan yaa...huhuhu.....aku bru nmpk entri psal firefly ko 2....
nda pa....bsok jak aku p....klu ari ni,nda puas nnt..ada yg nda balik p ofis karang...hahahhaa....

EB said...

@yanty
Hahaha tu la ko x BW aku pnya blog..
Ada pn dtepi tu aku taip Putrajaya - KK.. Hehehe mesti ko x perasaan tu kn.. Ko dmana skrg ni???

yanty said...

ada.....tp aku salah paam...aku pkr ko d putrajaya KK...kn KK pn ada putrajaya gak...huhu...putera perdana pn ada..naa ambik ko..hahaha....aku dcni jugak...cma ngn ko..putrajaya...JPM act..huhu....

EB said...

@yanty
Hahaha tu Putera Jaya..
Biasalah tu mmg slalu silap..
Uncle sya pn ingat sya di KK siap suruh sya kaC kawan anak dia lagi sana rumah.. Jd sya kaC iya ja la.. Lepas tu sya sms kazen sya suruh dia jaga diri ja.. hahaha...

Ya Putera Perdana.. Miss sya tu rumah.. Xpa nnti sya cuba lagi..
Oh ko d JPM.. Aku d MOF ni.. hehehe.. Ba nnti ada masa kta jmpa la.. Blh la p tngk wyg sesama.. Lgpn sya slalu tngk sndiri² ja ni.. Huu ada jg bdk sbh yg lain tp masing² sibuk dengan hal masing².. Lagi² la lau ada GF/BF hehehe mmg teda masa.. Sya yg memahami ni kaC iya ja la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...