K A W A N

Saturday, March 5, 2011

Sempoi!!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum, 

Hai semua di kala IKEA berada jauh di Damansara sana, di kala IDEA belum datang menjelma di diri ini untuk berkarya. Maka demi mengisi masa lapang yang sentiasa terluang di pagi Sabtu yang indah ini, marilah kita bersama-sama mempertingkatkan dan memperbaiki mutu bahasa Inggeris kita. Oleh itu, demi melancarkan sesi pembelajaran, saya telah mendapatkan khidmat 2 orang sahabat baik saya untuk membantu kita dalam mendalami lagi bahasa Inggeris. Dengan itu saya sediakan video di bawah ini untuk memudahkan kita belajar bersama-sama. Ok jom...


So you all mesti dah pandai speaking in English lah ni kan. Don't be scared just speak from the bottom of your heart. Saya ada meeting mesyuarat ni, so saya kena pergi dulu okay. Don't mad at me.. hehehe... daaaa..

p/s: Sila jangan ketawa.. Nanti cikgu marah.. Hahahaha..!!


Selain itu, saya juga telah mendapat satu berita bahawa Dato' Yusof Haslam bertengkar dengan anaknya Syamsul. Tapi syukur mereka hanya bertekak mulut dan tiada sebarang kecederaan dilaporkan. Syukur Alhamdulillah. Saya bukan bercakap kosong tau tapi semua ini benar belaka dan demi menyokong kata-kata saya ini, saya sertakan bukti kejadian pertengkaran tersebut. Sila lihat video di bawah ni.




Johan dan Zizan (Jozan) adalah 2 orang pengacara yang sangat-sangat sempoi dan mereka adalah gandingan yang sangat-sangat slumber. Saya amat-amat meminati cara dan gaya mereka mengacara sesuatu majlis. Nampak bersahaja dan unsur-unsur lawak yang mereka gunakan memang lawak dan best!! Saya meminati mereka, anda bagaimana???

p/s: Mau pecah perut ketawa, tengok mereka berdua buat lawak.... hahahaha..

8 comments:

ZWAN SABRI said...

HAHA..
Memang Lawak! ;)


MySuaraBlog: Ibu Terkecil

EB said...

@ZWAN SABRI
Hehehe tu la pasal...
Ceria hujung minggu aku camni.. hehehe..

zati embong said...

Jat suka zizan! O.o

mebi sbb dia kdg2 ckp slang ganu,rasa cam masuk je O.o

EB said...

@zati embong
Hehehe x kisahla slang mana pun..
Tp dia ni smua slang pn blh... hehehe..
yg pting dia best!!!

Tuan Cimot said...

dua org ni memg lawak..xprnh mengecewakan...

munna said...

kalau berganding berdua mmg lawak... tapi kalau solo macam tak menjadi...

EB said...

@TiKa LEh
A'aa mmg lawak gila..
DOrg spontan dan ada chemistry yg bagus..
Lawak dOrg pn bijak2...

EB said...

@munna
Ya btul tu..
Klu solo mcm x brapa best kn...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...