K A W A N

Wednesday, March 30, 2011

Jom Join Bloglist ChilaBaey's Spot!!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

©ChilaBaey's Spot | 2nd Batch: Blogger Bloglist Mac - April 2011
Lihatlah banner sebesar-besar alam yang cantik menarik dan memang de'Boom ni. Haa kalau rajin sila cari benda yang tersembunyi. Sweetkan banner ni. Kaworang tak jeleskah? Hahaha tak jeles? Silalah jeles. Kalau tak jeles pun buat-buatlah jeles. Hehehe. Okay kepada sesiapa yang nak gambar profile dan nama blog anda ada dalam banner macam kat atas tu silalah merajinkan diri anda untuk ke terjah ke blog Abang Muzafar ~ ChilaBaey's Spot.

So apa fikir lagi, marilah kita sebagai blogger yang sentiasa memberi sokongan antara satu sama lain, beramai-ramai memeriahkan bloglist Abang Muzafar. Bagi memudahkan anda semua untuk turut serta dalam bloglist beliau, anda boleh klik link ini -> "2nd Batch: Blogger Bloglist Mac - April 2011" atau klik saja banner di bawah ini.



Abang Muzafar atau lebih dikenali sebagai Pak Ngah dalam dunia blogging ini sangat humble orangnya. Beliau juga sangat-sangat peramah dan sentiasa memberi galakan dan dorongan kepada bloggers yang baru mulai berjinak-jinak dalam dunia blogging ini. Lihat saja pada petikan ayat beliau ini:-

"Blog aku bukanlah blog yang menjadi pilihan orang, lagi² blogger² yang dah lama dan ramai followers.... Cuma kebanyakkan mereka yang baru berjinak2 dengan dunia blog sahaja... Biasalah blog picisan luahan rasa yang nak dikongsi bersama sahaja... Bukan blog cari duit atau business... Lagi satu aku tak promote pun blog aku kat Facebook ker, YM ker atau seangkatan dengannye..."

Selain itu juga, saya juga amat-amat meminati karya-karya daripada lensa beliau. Sangat-sangat cantik dan menarik. Para photog yang baru nak berjinak dalam dunia photography bolehlah berkongsi ilmu dengan Pak Ngah. Beliau tidak pernah kedekut untuk berkongsi ilmu serta pengalaman beliau dalam bidang fotografi ni. Oh Ya! Untuk melihat hasil lensa beliau anda boleh klik di sini - ChilaBaey's Sentral. Berani janji kat kaworang memang tak menghampakan mata anda.

So apa tunggu lagi terjahlah. Heee... ^_^


p/s: Thanks Pak Ngah for the wonderful and super awesome banner..
p/s/s: Semoga Pak Ngah diberikan kesihatan yang berpanjangan.

2 comments:

Unknown said...

mesti bangga kan..terpampang pulak gambar kita..

EB said...

@leyzajamil
Hehehe bangga itu subjektif..
Apa yg penting kita happy.. hehehe..
Dan yg paling penting wujudnya persahabatan serta sokongan..
Salam pkenalan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...