K A W A N

Wednesday, March 30, 2011

My 500 Spartans!!!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Assalamu'alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh.

Sorry aku baru terupdate blog tengah malam buta ni. Di waktu siang tadi aku terlalu sibuk "Berkhidmat Untuk Negara" dan sebentar tadi baru sahaja selesai mempraktikkan skill Zlatan Ibrahimovic. Tetapi merasa sangat tidak berpuas hati bilamana kawan yang menguruskan penyewaan gelanggang Futsal hanya membuat tempahan selama sejam. Arrgghh gantung siot! Namun aku bersyukur kerana dapat juga aku mengeluarkan peluh daripada langsung tidak berpeluh, tak begitu kawan-kawan ku?

Bercerita pasal Futsal ni, tanpa disedari (padahal sedar) aku telah mempunyai followers yang ke-500 pada hari kelmarin. Insan yang sudi menjadi follower aku yang ke-500 ini juga mempunyai minat yang sama seperti aku iaitu GILA FUSTAL!! Ya! Kami memang gila Futsal dan kami mempunyai hobi yang sama iaitu menonton skills yang terdapat di YT kemudian mempraktikkan di atas gelanggang Futsal nanti. Yeah! Ini adalah salah satu cara yang berkesan dan membuatkan anda sentiasa ingin maju dalam sukan ini.

Beliau juga merupakan seorang yang sangat meminati Korean Variety Show. Ini kerana beliau merasakan ianya adalah sangatlah lawak dan mencuit hati. Yupp! Sama seperti aku yang juga meminat drama-drama dan filem-filem daripada Korea. Sekali lagi, FILEM-FILEM dan DRAMA-DRAMA dari Korea. Bukan orang yang berlakon pada filem tapi nilai yang ada pada filem-filem dan drama-drama itu sendiri. Ok tanpa membuang masa jom kita tengok orang yang bertuah menjadi follower EB's Wall yang ke-500.

©EB | My 500 Followers | Klik untuk add beliau..
Ya! Inilah dia Mr. TaQiyue follower EB yang ke-500. Jutaan terima kasih buat Taqiyue yang sudi menjadi follower EB yang ke-500. Sesungguhnya aku memang tidak terbalas jasa baik anda semua yang sudah untuk mengikuti setiap perkembangan dalam blog ini. Terima kasih yang tidak terhingga sekali lagi buat Mr. Taqiyue. Aku menghargai itu semua dan aku doakan semoga kau terus success dalam apa juga bidang yang kau ceburi. Semoga kita sentiasa diberikan rahmat daripada Allah SWT.

©EB | My 500 Followers | Thanks TaQiyue!!
Terima kasih buat Mr. Taqiyue kerana sudi memberikan kerjasama untuk aku menjayakan entri ini dengan memberikan aku beberapa keping gambar yang tidak boleh disangkal lagi tentang kehenseman anda. Terima kasih kerana memberikan kepercayaan penuh untuk aku menjahanamkan gambar kacak anda. Semoga hasil yang hina ini bisa membuatkan kamu tersenyum puas. Insha Allah. Thanks Bro.

©EB | My 500 Followers | Hensemkan? Berminat add lah kalau berani..
Buat gadis-gadis comel yang dok usha-usha blog mamat henseng, ibu-ibu yang sentiasa sibuk mencari calon menantu, bapa-bapa yang mencari imam kepada anak perempuannya, pria-pria tampan yang dok cari bakal adik ipar/abang ipar yang gan'teng-gan'teng, anda bolehlah mengenali lebih rapat Mr. Taqiyue ni dilaman blog beliau ~ Taqiyue's Blog. Mungkin beliau memenuhi semua kriteria yang anda ingin, manalah tahukan. Hahaha. Jangan marah bro.

Ok kawan-kawan semua mari kita sama-sama memeriahkan blog beliau:- 
 Taqiyue's Blog 
Blog yang simple tapi menarik!



2 comments:

taqi said...

ya, ayat 'menjahanamkan gambar kacak anda' itu mmbuatkan ak tersenyum puas.haha

tepat skali ak mmg suka tgk skil bola/futsal kat utube serta mmpraktikkannya.

terima kasih bro utk entri ini.terharu pulak.haha

EB said...

@taqiyue
Hahaha 'menjahanamkan' gmbr org tu mmg kepakarana motivasi aku tu.. hahaha...
Alhamdulillah kamu suka.. Syukran ya Taqiyue..

Ya kerna kita mempunyai minat yg sama dan dan kelab tchenta yg sama.. So itu suda semestinya.. hahaha...

Xda hal aku lg terharu, sbb org-org mcm kamu ni lah yg terus menerus memberikan semangat untuk aku terus berkarya.. Sngt2 menghargainya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...