K A W A N

Tuesday, March 1, 2011

Shortlisted!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm


Assalamualaikum,

Nampak tak kat tepi sebelah kanan blog EB ni, ada sidebar dengan banner-banner contestkan. Antaranya contest tu adalah Contest Amni|"Kami Pose Comey". Seperti yang semua sedia maklum contest ni dah ditutup secara rasmi pada 25 Februari 2011. So pada yang terlepas sila menangis darah dan merayulah pada Cik Amni untuk buat lagi contest yang sama seperti ini.. Hahahaha.. Jangan marah nanti kena jual.

Untuk menambah rasa cemburu buta kepada semua, aku nak bagi tahu kat kamu semua yang gambar aku yang tak berapa nak comel tu telah tersenarai dalam 10 terbaik tau.. Hahahaha.. sila cemburu lagi. Sorry bukan nak bongkak atau angkuh, bukan beta yang hendakkan ini semua. Kuasa VETO untuk memilih adalah hak mutlak Cik Amni. Aku tak ada minta surat sokongan daripada menteri walaupun aku tidak mampu berbuat demikian..

Inilah gambar yang tak berapa nak comel tu. Sila jangan gelak bila tengok muka aku. Kalau nak kena cucuk hidung laju-laju, silalah gelak tanpa henti.. Adoi.. (Pelik bebeno muka oden ye..)

©2011 | Kami Pose Comey
Ribuan terima kasih diucapkan kepada Cik Amni & Crews kerana menyenaraiputihkan  gambar ini. Buat rakan bloggers yang turut tersenarai, tahniah EB ucapkan dan semoga berjaya buat semua. Buat rakan bloggers yang tak terpilih jangan risau dan ini bukannya tanda kekalahan tapi ini adalah lambang keakraban buat semua. Tiada pemenang dan tiada pengalah juga. Semoga semuanya mendapat rahmat daripada Yang Maha Bijaksana. Insha Allah.

Untuk kejelasan yang lebih jitu mengenai entri EB dalam Contest ini, anda boleh klik di sini ~ "KAMI Pose Comey"Pantun tu idea spontan. Kalau tak suka maafkan EB okay.

Actually EB belum menang lagi Contest ini, cuma tersenarai SAHAJA! atau dalam bahasa indahnya antara "10 Terbaik je". Insha Allah kalau ada rezeki adalah tu. EB explain panjang lebar pun tak gunakan so untuk memudahkan anda faham apa maksud EB, anda semua boleh baca kat link ini ~ 10 peserta TERBAIK | Contest "Pose Comey"

p/s: Shortlisted pun kecoh! Ini macam punya orang pun adakah? Ini orang banyak happylah.. hehehe..

8 comments:

niesz said...

wah!tahniah..top 10 tu pun dah kire mantap tu..ehe..

EB said...

@niesz
Hahaha makasi masaki..
X sangka shortlisted.. hahaha..
eb X blh blah tngk muka sndiri ni... hehehe...
Thanks Niesz..

Fariehan Ibrahim said...

wahhh! mmg comel! >.<
thniah da msuk shortlisted.

gud luck oke! ^^

EB said...

@FariehanIbrahim [LBC]
Hehehe.. malunye.. hahaha...
Makasi makasi..

Ok.. Best of luck to you too... ^^v

zati embong said...

haha,tahniah EB!

EB said...

@zati embong
Thanks Jat...
Apa khbr?

Unknown said...

mcm aku knal taw..
mcm muka c khairi jaa tu..
hehehe..

mcm dia ja laaa..
kalo diaaa, nah! ngam la tu

EB said...

@mr_mrs mikko
Ya c khairi Azahari Asirin la tu..
My twin.. kmi course-mate, housemate, and kmi sama birthday.. hehehe..
dia d UiTM SA skrg.. mgkn abis suda kali tu...
hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...