K A W A N

Thursday, April 28, 2011

Bayar Bil!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Hai selamat pagi semua. Alhamdulillah sudah selesai bersarapan pagi ini. Tapi agak kesunyian kerana ramai staf yang perlu berkursus dan bercuti. So memang terasa kesunyian ini. Namun tidak menjadi masalah dengan adanya blog ini sebagai peneman dikala duka. Tapi sebelum ke agenda yang ke seterusnya aku perlu menyelesaikan dahulu beberapa perkara yang telah menjadi kewajipan bagi setiap orang makan gaji seperti aku.

Aku perlu menyelesaikan dahulu bil-bil terkini agar tiada tunggakan yang akan menyusahkan aku di kemudian hari. So aku nak bayar bil Api dulu. Tapi sebelum itu aku nak tanya korang, korang nak tengok gambar candid kat Pasar Tani atau gambar sewaktu Ceramah? Buat pilihan anda, aku cuba untuk penuhi. Hehehe..


p/s: Aku bayar bil thru online je.. hehehe.. Maybank2u kan ada...

8 comments:

nub said...

bil ayaq tu jgn lupa...

hahahahah

EB said...

@nub
Ayaq mlm nnti noh.. hehehe..

MiSs F.A said...

byr jgn x byr! hehe

pena rozie said...

bayar jdn lupa byr lak nanti kene potong.

EB said...

@MiSs F.A
A'aa da byr da.. hehehe...

EB said...

@pena rozie
Tu la psl.. Lau kena potong lg pyh.. X blh nak on9 x blh update entri... kn kn..

mOon jOhari said...

bayaQ bil 2 mmg aktiviti utama bila dapat gaji...

EB said...

@mOon jOhari
Haaa tau xpe.. bayaq jgn x bayaq...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...