K A W A N

Monday, April 25, 2011

I'm Sorry My Lovely Friends

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.


Bukan sehari.. Bukan juga 2 hari.. dan bukan juga 3 hari kawan.. Tapi 4 hari dah aku tak boleh nak online dengan P1Wimax Home Modem aku. Ini memang bikin gua panas.. Tapi nak marah-marah pun tak guna kalau masih tak boleh nak online kan. 

Semenjak hujan lebat dan kilat sabung menyabung petang hari khamis tu, P1 Home Modem aku dah mulai buat hal dah. Status pada laptop menunjukkan internet connected tapi bila buka Google Chrome/Mozilla/Safari semua error connection. Deng!

So kengkawan semua, mohon sejuta kemaafan atas kesulitan ini. Terlalu banyak benda yang nak kongsi sebenarnya tapi masalah ini membantutkan semuanya. Nak kongsi pasal waktu derma darah aku kena baling skru, nak bagi korang tengok gambar aku dan Adira AF8, futsal dan macam-macam lagi. 

Buat sesiapa yang ada tag aku apa-apa Contest/GA/Segmen atau apa sahaja, sila inform aku di ruangan komen sebab "Kotak Teriak" tak boleh nak tengok time office hour. Sorry tau menyusahkan korang. Minta maaf bebanyak.

Okaylah aku nak draf entri yang seterusnya dulu.. Daaa... Sorry tau..

6 comments:

cikdil said...

olo, cian kat dia..hehe

ps: en eb, tq tuk doa tu..terharuu.. T_T

EB said...

@cik Dil
Tau xpe.. Sian kn.. X dpt tengok Cik Dil..

My pleasure..
Amin.. Semoga sukses dear..

mOon EyEzS said...

alang2 dh panas 2 kamu bakOr je la...huhuhuhu

EB said...

@mOon jOhari
Jom kita bakor...
EB da jmur dah modem EB tu..
Lau tebako tebako la.. hehehe..

Ca Ezah said...

jom join nie pulak..sy tag awak.hehe..

http://cikduyung.blogspot.com/2011/04/yaya-azura-1st-giveaway.html

EB said...

@♥CiK DuYuNG [Ca]♥
Hehehe thanks..
Thanks tag eb..
Nnti eb bt kn..
Hehehe.. cam tau2 je eb suka join GA.. hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...