K A W A N

Wednesday, April 27, 2011

“My Life’s Story Blog First Giveaway”

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Ummu Alisha memang suka menyusahkan EB nampaknya hehehe. Tak adalah sesusah mana pun.. Buat kesekian (actually baru 2 kali) kalinya Ummu Alisha tag EB lagi.. Tengok sayangkan Ummu Alisha kat EB.  Korang tak nak kena sayang macam Ummu Alisha sayang kat EB, dengan selalu tag EB dalam apa jua segmen.. Haaa apa lagi terjah blog Ummu Alisha ni. Klik SINI untuk terjah kalau nak kena sayang. hehehe..

So untuk kali ini EB ditag dalam satu segmen atau lebih tepat lagi GiveAway. G|A ini dianjurkan oleh Cik My yang mana G|A ini merupakan G|A yang pertama daripada beliau. G|A ini bernama My Life’s Story Blog First Giveawaydan apa yang menarik daripada G|A ini adalah hadiah G|A ini sendiri. Hadiah yang dilahirkan dari Ho Chi Minh, Vietnam tau!! Wow!! siapa yang tak join rugilah nampaknya.. So pada sesiapa yang berminat anda bolehlah klik banner atau lebih tepat lagi header baru Cik My kat bawah ni.. Comelkan? Pelangi-pelangi lagi.. Hehehe...


Okaylah tak nak korang buang masa baca entri aku ni, apa yang penting sekarang korang join G|A ni. Dengan memendekkan entri aku ni maka akan mempercepatkan lagi masa korang yang membaca entri ini untuk membuat persiapan kreatif untuk G|A Cik My ni. So apa tunggu lagi join jangan tak join. Yang aku bakal tag siap siaga.. Hehehe... I'm sorry naik lorry..


Aku sayang kawan aku:-

Expired Date:
10 Mei 2011

8 comments:

Unknown said...

thanks join EB!!

gudluck..;)

EB said...

@mynameismy
My pleasure.. hehehe..
Yupp thanks tau.. hehehe..

ezy.fia said...

gud luck!

EB said...

@Cik Ezy
Makasi ya Cik Ezy semoga Ezy slalu..

Unknown said...

hey.. Ganbatte ne!! ^_^ nanti aku try contest ni.. weee..

EB said...

@shezwan
Ok cuba try test ok...

Unknown said...

Entry anda sedang diadili..0_o

http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/05/masa-untuk-mengadili-entry-entry.html

EB said...

@mynameismy
Hehehe thanks Cik My..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...