K A W A N

Friday, April 15, 2011

Bloglist Biela!

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Selamat hari Jumaat semua sahabat-sahabatku. Semoga dalam keadaan sihat walafiat hendaknya. Semoga dipermudahkan segala urusan hari ini dan hari kemudiannya. So di hari Jumaat yang mulia ini saya ingin menjemput serta mengalu-alukan semua sahabat-sahabat blogger untuk join Bloglist Cik Biela.

Click Me!
Tujuan Cik Biela nak buat bloglist ni adalah untuk membahagi-bahagikan bloggers yang telah menjadi follower beliau kepada beberapa group yang telah difikirkan beliau. So kepada sesiapa yang terbaca entri ni sila-silalah join, nanti bolehlah kita tunggu dan lihat, kita dikategorikan dalam group apa. Menarik bukan? So apa lagi joinlah, klik saja banner kat atas tu. Boleh juga memeriahkan bloglist ni dan meramaikan majlis. Makanan dan minuman ada disediakan di rumah masing-masing. Hee.. ^_*


Info ringkas blog Biela:-

  • 16 Disember 2010 lahirlah blog Cik Biela ini.
  • Beliau seorang blogger dari Pulau Langkawi, Kedah (Bolehlah minta belanje coklat..)
  • Dia ni "Gadis yang sangat berbeza perwatakannya di alam maya dengan realiti.. nak tau betul ke x, cuba lah kawan dengan saya.." <-- Dia kata tau bukan aku yang kata..
  • Blog beliau banyak menceritakan pasal diri beliau, kenangan-kenangan beliau dan beliau juga suka join G|A, Contest dan Segmen. So bolehlah tag beliau bila-bila masa. Hehehe.. 

Ok itu serba ringkas di mata aku tentang Cik Biela. So kalau korang nak tahu lebih lanjut, pergilah terjah blog beliau. Jangan risau tak payah bayar pun just bayar line internet korang je. Hehehe. Oklah aku nak buat kerja luk. Jangan lupa join tau!! Daaa.. 

4 comments:

ezy.fia said...

cik ezy dh join ni..
:)

fyra said...

macam nak join je ;p

EB said...

@Cik Ezy
Hehehe bgsla lau da join... Yeah!

EB said...

@fyra
Sila join Fyra..
Jgn malu dan segan..
Makanan dan minumankn dsediakan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...