K A W A N

Monday, April 11, 2011

G|A OurKizunaStore

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Klik untuk JOIN!
Kalau beberapa hari sebelum ni aku banyak join contest. So untuk kali ni aku nak join GiveAway (G|A) pula lah. Lagipun dah lama dah Kak Dya tag EB ni tapi asyik terlupa nak buat je. Sorry ye Kak Nad delay sangat responnya. Takut Kak Nad ingat EB tak berminat pula nanti. Apa-apa pun thanks Kak Nad sebab sudi tag EB. Sayang Kak Nad!

Memandangkan EB tak lama lagi bakal menimang mendapat seorang lagi anak buah maka dengan ini EB amat berbesar hati untuk join G|A yang dianjurkan oleh OurKizunaStore ni. Untuk makluman semua, G|A ini adalah bersempena dengan Anniversary owner OurKizunaStore. So Happy Sweet Anniversary to you!

Hadiahnya semua best! Tak caye? Usharlah.. Hehehe..
Mesti happy abang dan kakak ipar aku ni.
Insha'Allah kalau bertuah dapatlah. Yeah!

Aku rasa 5 orang mesti nak join G|A ni:-

2 comments:

Unknown said...

Salam kenalan EB,

saya tak jumpa la logo ourkizunastore kat sidebar.

thank join GA ourkizunastore. Good luck ya.

EB said...

@Rai
Salam Kenalan..
Sorry² saya terlupalah tu.. hehehe...
Insha'Allah kalau ada rezeki..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...