K A W A N

Wednesday, April 13, 2011

Jom Join Bloglist Budak Chomot!

سم الله الرحمن الرحيم

bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

Ok memandangkan malam ni aku plan nak tidur awal, ya tidur awal okay. Jam pun dah menunjukkan pukul 11.25 pm ketika aku menaip entri ini. So bagi korang yang belum tidur, mempunyai sepasang mata seperti mata burung hantu dan masih rajin jogging-jogging, walking-walking kat blog semua orang. Apa kata korang pergi ronda kat blog Cik Melin aka Budak Chomot ni. Mesti ada faedahnya.

Nanti bolehlah korang meramai-ramaikan serta memeriahkan lagi blog beliau. So nanti alang-alang korang dah singgah sana apa kata korang join Bloglist Budak Chomot ni. Dia pun tengah mengalu-alukan tu. Tak caye? Haa korang klik banner kat bawah ni sure korang akan sampai ke blog Budak Chomot ni sepantas kilat. Ce try!


Pada sesiapa yang dah terbaca entri ni aku haruskan kamu follow bloglist beliau. Kalau rasa-rasa terbacalah entri ni. Kalau tak terbaca takpe. Tapi harus jujur tahu. Kalau dah terbaca, JOIN. Tak terbaca, JOIN BOLEH/TAK JOIN PUN BOLEH. Terpulang. Hehehe.. Gurau je..

p/s: Esok aku akan bagi tag kepada sesiapa yang bertuah pasal Bloglist Budak Chomot ni. Jadi bersiap sedialah ye.. hehehe... 

p/s/s: Aku nak tidur dah. Esok aku nak masak breakfast lagi. Daaa semua..

4 comments:

Anonymous said...

rajinnye dia hihi

EB said...

@zOeY zAu YaH
X rajin pn.. merajinkn diri je.. hehehe.. da da g tdo.. hahaha..

Melin said...

Thanks sudi join :)

EB said...

@Budak Chomot
Hehehehe takda hal...
Sorry tau agak lmbt entri khas untuk kmu ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...