K A W A N

Monday, April 25, 2011

Happy Birthday to My Dear Sister

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.

©EB | Happy Birthday to you My Dear
Hari ini 25 April 2011 (Isnin), maka genaplah umur satu-satunya adik perempuan kami ke 21 tahun. Adik perempuan aku yang bernama Nurul Shafika Fitrianna atau kami adik-beradik panggil P-ka ini juga merupakan adik bungsu kami dalam 5 orang adik-beradik. Dia mempunyai 4 orang abang yang perlu dilepasi bagi jejaka-jejaka di luar sana yang nak ngorat. Hehehe... 

Di hari ulang tahun kelahiranmu ini, Abang EB berdoa.. "Semoga Allah berikan kesihatan yang berpanjangan buat adikku ini. Semoga adikku berjaya dalam apa jua bidang yang dia ceburi. Semoga diberikan kekuatan serta ketabahan sekiranya dia diuji dengan dugaan dan rintangan yang Allah berikan. Semoga dia sentiasa menjaga maruah diri dan nama baik keluarga. Abang EB juga doakan agar adik abang ini sentiasa diberi petunjuk dan hidayah Allah sekiranya berada dalam kesulitan. Amin.."

Abang EB harap P-ka jagalah diri baik-baik ditempat orang. Jangan buat benda yang tak baik. Abang EB jauh diperantauan tak boleh nak tengok-tengokkan P-ka dah. Tapi adik abang ni bukan budak kecil lagikan, dah pandai bezakan baik dan buruk. So pandai-pandai fikir okay. Abang percaya dengan adik abang.

Abang EB dah tak boleh ajar masak dah, tapi sekarang adik abang lagi terer masak dari abangkan. Insha'Allah kalau abang EB balik, abang masak kita makan ramai-ramai okay. Belajar rajin-rajin. Jangan asyik SMS ja. Jaga makan, jangan makan banyak sangat, nanti gemuk macam abang EB. Nanti menyesal. Hehehe..

Hadiah yang P-ka minta, Insha'Allah abang EB usahakan, Okay!.
Selamat Ulang Tahun adikku sayang.. I love you.. 

14 comments:

Ain Abia said...

sgtt bestnya ada abg mcm ni..! eh dia ada 4 org abg saya ada 3 org abg
hahaha.. serupa! hepy befday to you adik EB!! :)

EB said...

@Ain Abia
Hehehe makasi Ain...
Ya dia ada 4 org abg..
Oh ain pn ada 3 org abg ek.. hehehe...
Bgs2.. hehehe.. Makasi ya... hehehe..

nelly said...

Untungnya ada abang macam ni ..
T_T

Nelly ada abang angkat je la ~

EB said...

@nelly
Hehehe abg jugakn.. hehehe..
EB cuma mahukn yg tbaik bt adik2 EB tu je...

shezwan said...

wah.. bagos2.. jadi abg yang baek.. anyway tanjoubi omedatou for ur sister!! ^_^

EB said...

@shezwan
Mesti jd yg trbaik..
Arigatōgozaimasu!

Sasha Ghaff said...

adik u cm name i jugak..=)

khatycute said...

hepy bufday adik eb,,,
khaty kira adik eb gk kan,,
nak hadiah gak lak,,hihii,,,

nong said...

hepi bufday adik EB..sama plak umur ku ngan adik mu ni..hehe..tapi duluan la dy kuar...hoho

EB said...

@Sasha Ghaff
Oh yeke.. Sejibik ke? Tau sebiji?
Hehehe bgs² blh la geng dgn adik I kn..

EB said...

@khatycute
Hahaha Khaty adik eb ke?
Khatykn MakCik EB.. hehehe...
Nak hadiah ek? hahaha.. blh blh..
Nnti EB masakla kta mkn mau?

EB said...

@nong
Terima kasih sesngt tau...
Sama ka? Hahaha dia kluar duluan ah.. Ni kali la.. hehehe.. Ba nnti gengla sama dia.. Dia d Sandakan skrg ni..

mOon jOhari said...

apsal 2 org abgku tidak begini? huh..!jeles!

EB said...

@mOon jOhari
Hahaha.. Meke samala..
Cume meke malu.. hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...