K A W A N

Thursday, April 28, 2011

Selamat Ulang Tahun Az-Zahirah

سم الله الرحمن الرحيم
bismi-llāhi r-raḥmāni r-raḥīm

Al-salāmu'alaykum WBT.




Hari ini 28 April 2011, hari Khamis merupakan Ulang Tahun Kelahiran anak buahku Khadijah Az-Zahirah @ Kakak. Maka genaplah 3 tahun umur anak buahku ini. Anak-anak kecil sememangnya cepat membesar. Pejam celik pejam celik, dah besar dah. Lihat sahaja gambar di atas, sungguh bergaya dengan beg tangannya. Hehehe.. 

Di ulang tahun kelahiran mu ini sayang, uncle berdoa semoga kamu akan menjadi anak yang solehah kepada kedua orang tua mu. Semoga kamu membesar dengan sihatnya dan diberi kesihatan yang berpanjangan dari Allah SWT. Semoga Kakak akan menjadi kebanggaan kepada kedua orang tua kakak. Uncle juga doakan agar Ummi Kakak dipermudahkan urusannya untuk melahirkan adik kakak nanti. Semoga Ummi Kakak diberikan kekuatan dan kesihatan yang baik.

Selamat Hari Lahir sayang.. Maafkan Uncle tak dapat balik celebrate Hari Lahir Kakak. Insha'Allah Uncle bawakan hadiah bila Uncle balik nanti ya. I miss you so much.. Kakak dah besar dah, Uncle rindu nak tengok Kakak bubbling. Hehehe.. Insha'Allah panjang umur, murah rezeki Uncle balik bulan Jun ni. Tunggu Uncle ah..


p/s: Laparnya..

24 comments:

Gen2Merah said...

wahh, comelnya si kakak... selamat hari jadi yaa...

nyonya penang said...

adorable nya...=)
hepi burfday dear..

EB said...

@Gen2Merah
Hehehe comelkn..
Besar uda dia.. masa dia kecik aku yg jaga... Chubbby ni.. hehehe..
Thanks ah..

EB said...

@nyonya penang
Hehehe.. Thanks tau.. ehehe..

noorae said...

epi befday!

cik chopu said...

hamboih, bergaya betul. ni boleh masuk kontes fotogenik nih

EB said...

@noorae
yUpp Happy Birthday to her.. hehehe..
Thanks..

EB said...

@cik chopu
Hahahaha bgaya sesngt.. Tau x gaya2 tu x pernah diajar tau.. Klu ambik gmbr mesti nak mcm tu.. Hahaha.. x tau mana dia bljr ha.. Ckp Ummi dia yg mcm tu rasanya x mgkn.. hehehe.. lawak2...
Ada lg gmbr cekak pinggangnya ni nnti eb up k..
Ya dia mmg photogenik.. hehehe...

Ayie said...

hepii besdey to me.. ^_^

aku said...

comelnya..hepy besday kakak..
sebenanya nak cakap sedap la nama kakak~Khadijah az-Zahirah..hehe

peace=)

Tulip Putih said...

comelnye..kecik2 lagi dh muslimah..alhamdulillah..epy besday ank buah bro EB..:)

EB said...

@Ayie
Happy Birthday to you to Ayie.. hehehe..

EB said...

@aku
Ya sedap namanya kn..
Yg 2nd ni x tahu apa lg.. X sbr nak tngu.. Mesti unik lg namanya.. hehehe.. Thanks ye..

EB said...

@Tulip Putih
Ini adalah usaha Umminya, sbb sememangnya kita sedar menjaga anak terutama sekali anak perempuan mmg agak besar cabarannya.. So perlu dimulakn drpd awal..

Inilah usaha seorang ibu, mendidik dan mengasuh.. sudah di tulis dlm AQ firman Allah yg bermaksud "Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (semasa mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu. Dan (ingatlah) Allah adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani." [Surah Al-Ahzab:59]

zati embong said...

amboi posing.kalah kak jat!hahaha

happy birthday!

thebeybeh said...

cantiknya nama.
nyway,polkadot suda kau EB? hahah. semat lah.

cantekk said...

alalalalala tomey nye kakak ;-D
pakai tdung lagi comel..
ee geram tgk...
epi beday kakak,,,
jd anak yg solehah tau

EB said...

@zati embong
Hehehe tau xpe..
Siap cekak pinggang tau.. hehehe..
Thanks Jat!

EB said...

@thebeybeh
Hehehe.. Khadijah Az-Zahirah binti Mohd Aminor
Nama pnjg dia... hehehe..
Yupp polka dot suda.. utk pengetahuan ko aku sngt2 suka tngk perempuan pki shawl polka dot. hehehe..

Tp setiap imej terhasil daripada dot² yg membentuk sesebuah gmbr...

EB said...

@cantekk
Hehehe tomeykn.. Masih kecik² lgi tomey tau..
EB pn geram bserta rindu ni..
Da lama x jmpa anak buah eb yg 1st ni..
Selamat Hari Lahir pada c Kakak..
Amin.. Kita sama² doakan semoga dia menjadi anak yg baik lg solehah..

Syuxer said...

wau comeynya ank buah bro..jaga dia elok2 tau..:)..ramai orang jahat kat dunia..dia panggil pe bro?usu ke?heheh

EB said...

@Syuxer
Yupp dia mmg comel..
Insha'Allah kita doakan sesama.. Kita menjaga dan mendoakan lalu berserah kepada Allah..
Mmg ramai sesngt..

Oh dia pngl uncle.. hehehe..
Singkatannya.. Kel hehehe..

.::: Princess MOMOY :::. said...

waahhh... si comel

kiut kiut kiut
siap pakai handbag, rantai segala lagi
Katak Puru boleh dimakan???"
Japan Made Cafe a.k.a Cosplay Restaurant"

EB said...

@.::: Princess MOMOY :::.
Heehehe dah besar diakn Momoy..

A'aa kuat sngt bgaya skrg ni..
Paling suka handbag dan Sandal..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...